فینال اصلی پرسپولیس مقابل فولاد است

مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که اگر دایی آرامش کامل را داشته باشد می‌تواند بهترین نتایج را کسب کند. گفتگوی وی را به گزارش مرجع خبری و به نقل از ایپنا مرور می کنید:

*دیدار پرسپولیس و سپاهان را در جام حذفی چطور دیدید؟

– بازی خیلی خوبی نبود اما در مجموع راضی‌کننده بود. پرسپولیس به جز 10 دقیقه اول بهتر و منطقی‌تر از سپاهان بازی کرد و حقش بود که در ا ین بازی حساس و سرنوشت‌ساز برنده شود. در روزی که هواداران سنگ تمام گذاشتند حق پرسپولیس بردن سپاهان بود که به حقش رسید.

*به نظر می‌رسد سپاهان تمایلی برای پیروزی نداشت؟

– سپاهان با کلیه نفراتش به میدان آمده بود. شاید قهرمانی در لیگ برتر انگیزه آنها را پایین آورده اما وقتی با تمام نفرات می‌آیند یعنی دنبال پیروزی بوده‌اند. پرسپولیس هم بهتر بود و هم منطقی‌تر و به همین دلیل پیروز شد البته هر تیمی بود مقابل آن تماشاگران که سرمایه‌های اصلی تیم هستند می باخت. حضور تماشاگران در استادیوم آزادی در روزی که پرسپولیس نیاز به حمایت داشت عالی بود.

*چرا سطح فنی بازی پایین بود؟

– شاید استرس، حساسیت و جو حاکم بر استادیوم اجازه نداد بازی زیباتری را شاهد باشیم. پرسپولیس شدیدا به برد احتیاج داشت و بیشتر به برد فکر می‌کرد تا اینکه بازی زیبایی ارائه کند. همه تیمها دنبال نتیجه هستند و در مجموع کیفیت لیگ پایین آمده است. ساختار دفاعی تیمها قوی‌تر شده و گل کمتر به ثمر می‌رسد و در نهایت شادابی در بازیها کمتر دیده می‌شود. لیگ ما بازیکن خلاق و پدیده کم دارد و مربیان از ترس عوض نشدن دنبال نباختن هستند.

*دیدار پرسپولیس و فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

– بازی سختی است. مشکل اصلی پرسپولیس گرمای هوای اهواز و خستگی بازیکنان است که مقابل سپاهان 120 دقیقه بازی کرده‌اند. فولاد در خانه شرایط بهتری دارد و فکر می‌کنم فینال اصلی پرسپولیس این هفته و در بازی مقابل فولاد است.

*پرسپولیس می‌تواند از ورزشگاه تختی اهواز برنده خارج شود؟

– پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و منطقی‌تر از شروع فصل بازی می‌کند و می‌تواند نتیجه بگیرد. پرسپولیس اول باید به گرمای اهواز غلبه کند و بعد مقابل تیم فولاد که کار سختی است اما دور از دسترس نیست.

*علی دایی مثل همیشه و در روزی که کسی فکرش را نمی‌کرد موفق شد و سپاهان را شکست داد. رمز موفقیت در چنین روزهایی چیست؟

– تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند. بازیکنان هم با جان و دل کار کردند و علی دایی هم توانست با آرامش کامل تیمش را هدایت کند و نتیجه بگیرد. خیلی خوشحالم در روزی که خیلی‌ها دوست نداشتند دایی نتیجه بگیرد نتیجه گرفت. جو استادیوم مسموم است و سکوها بر علیه دایی بود. علی اگر آرامش داشته باشد می‌تواند تمرکز کند و بهترین کوچینگ را انجام دهد و بهترین نتیجه را کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)