مرجع خبری پرسپولیس : سامان آقازماني در باره بازي با سپاهان مي‌گويد: بازي بسيار خوبي بود. بايد سپاهان را در همان 90 دقيقه مي‌برديم و كار به وقت اضافه نمي‌كشيد.

 

غير از دقايق ابتدايي بازي در بسياري از دقايق مسلط بر بازي بوديم و موقعيت‌هايمان را با بدشانسي از دست داديم. اين بازي در شرايطي برگزار مي‌شد كه ما مجبور بوديم حتما بازي را ببريم و دل هواداران را شاد كنيم و خوشحالم كه همينطور هم شد.

 

سامان از انگيزه‌اش براي اين بازي مي‌گويد: اين بازي حساسيت زيادي داشت و من هم مي‌خواستم هر طور شده جواب اعتماد كادر فني را بدهم، خيلي برايم مهم بود كه از اعتمادي كه به من شده بود، بهترين استفاده را ببرم، براي همين تلاش كردم در زمين مثمر ثمر باشم.

 

آقازماني اشاره‌اي هم به شايعات درباره تباني در اين بازي دارد: متاسفانه اين هم عادت شده كه بعد از هر بردي، يكسري شايعات به راه مي‌افتد، چطور تباني بود كه هر دو تيم 120 دقيقه تحت فشار بازي كردند، واقعا با اين حرف‌ها مي‌خواهند برد ما را كم‌اهميت كنند، ما اگر از موقعيت‌هايمان خوب استفاده مي‌كرديم مي‌توانستيم در دقايق قانوني بازي، گل بزنيم و كار را تمام كنيم اما هر دو تيم از جان مايه گذاشتند، چه تباني بود كه سپاهان با تركيب اصلي و با تمام نفرات بازي كرد.

 

هافبك پرسپوليس از خوشحالي‌اش براي اين برد و استرس بالاي پنالتي‌ها حرف مي‌زند: ما 120 دقيقه با استرس بالا و در مقابل هواداران بي‌شمار پرسپوليس بازي كرديم و دقايق پنالتي هم خيلي پرفشار بود. به‌هرحال خيلي خوشحالم كه توانستيم دل هواداران را شاد كنيم. آنها 120 دقيقه منتظر برد ما بودند و واقعا حق‌شان بود كه با شادي به خانه‌هايشان بازگردند.

 

او با اشاره به بازي با فولاد از آمادگي بازيكنان می گوید: ما پنج‌شنبه مقابل فولاد بازي مي‌كنيم، برد مقابل سپاهان انگيزه بچه‌ها را چندين برابر كرده و آمادگي كامل براي شكست فولاد را داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)