مدافع راست پرسپولیس برای دومین هفته متوالی توانست در نقش گل‌ساز در ترکیب تیم بدرخشد.

دانیال اسماعیلی‌فر یکی از خریدهای پرسروصدای پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بود که از سپاهان به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد و حالا با گذشت 6 هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر، دلیل پافشاری‌های گل‌محمدی برای جذب ستاره فصل گذشته سپاهان نمایان است و اسماعیلی‌فر توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب پرسپولیس از خود به جای بگذارد.

مدافع راست باتجربه و 29 ساله پرسپولیس در هفته‌های آغازین لیگ بیست‌ودوم تقلای زیادی داشت تا بتواند در نقش گل‌ساز برای تیمش بدرخشد اما پاس‌های او در نهایت به گل ختم نمی‌شد تا این‌که سرانجام در هفته گذشته، دانیال اسماعیلی‌فر توانست طلسم‌شکنی کند و اولین پاس‌گل خود در پیراهن پرسپولیس را به‌ثبت رساند.

اسماعیلی‌فر بعد از درخشش در مقابل هوادار و گل‌سازی برای تیمش، در مسجدسلیمان هم پایه‌گذار کامبک شاگردان یحیی گل‌محمدی در مقابل نفت بود و با ارسال دقیق و تماشایی خود، موقعیت گل دوم را برای یورگن لوکادیا ساخت تا مهاجم هلندی دبل خود را تکمیل کند و شاگردان یحیی گل‌محمدی از شکست در مسجدسلیمان، پیروزی بسازند.

بالاتر از بازی‌سازان سرخ‌پوش؛ بهترین مهندسِ پرسپولیس!

دانیال اسماعیلی‌فر برای دومین بازی متوالی در لیگ بیست‌ودوم موفق به گل‌سازی برای سرخ‌پوشان پایتخت شد تا با 3 پاس‌گل، بهترین پاسور پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر باشد. اسماعیلی فر ابتدا مقابل هوادار با یک پاس کات بک زیبا از روی خط عرضی گل اول را ساخت و روی گل سوم با یک پاس بلند دیدنی صادقی را در موقعیت گل قرار داد که به دلیل یک لحظه برخورد توپ به مدافع هوادار برخی آن را برایش پاس گل ثبت کردند و برخی نکردند. اسماعیلی‌فر در شرایطی توانسته در امر گل‌سازی برای تیمش موفق باشد که انتظار می‌رفت با حضور ستارگانی چون سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی، عنوان برترین پاسور پرسپولیس نصیب یکی از این 3 ستاره باتجربه شود. او در بازی مقابل صنعت نفت هم دخالت مستقیم روی گل دوم پرسپولیس داشت و باعث گل به خودی مدافع نفت شد.

اسماعیلی‌فر بالاتر از همبازیان خلاق و بازی‌ساز خود فعلاً توانسته، بهترین پاسور در اردوی شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد و حالا شاید فرصت تعطیلات فیفادی، زمان مناسبی برای آماده‌سازی صددرصدی مدافع راست پرسپولیس باشد تا او برای ادامه فصل، در اوج آمادگی بتواند در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بدرخشد. از زمان پیوستن دانیال اسماعیلی‎‌فر و سعید صادقی به پرسپولیس، این 2 ستاره توانستند در سمت راست خط حمله سرخ‌پوشان عملکرد درخشانی داشته باشند و حملات متعددی را روی دروازه رقبا پی‌ریزی کنند.

رویای بزرگ؛ «اسماعیلی‌فر» مسافر جام‌جهانی می‌شود؟

دراگان اسکوچیچ در دوران حضورش در تیم ملی اعتقاد ویژه‌ای به صادق محرمی داشت و همواره از او در سمت راست خط دفاعی تیم ملی استفاده می‌کرد اما حالا با تغییر و تحولات رخ داده روی نیمکت تیم ملی و جانشینی کارلوس کی‌روش، چند ستاره امیدوار بتوانند نظر سرمربی پرتغالی را جلب کنند و مسافر تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر شوند.

کارلوس کی‌روش در فهرست اولیه اعلام شده برای برپایی اردوی تیم ملی ایران به میزبانی کشور اتریش، نام رامین رضاییان، صالح حردانی و مهدی شیری را از جمع مدافعان راست شاغل در لیگ برتر انتخاب کرده و خبری از حضور دانیال اسماعیلی‌فر در اردوی ملی نیست. با این‌حال اما مدافع راست سرخ‌پوشان پایتخت امیدوار است بتواند با تداوم روند موفقش در ترکیب پرسپولیس، نظر سرمربی پرتغالی تیم ملی را تغییر بدهد و بتواند خود را مسافر جام جهانی 2022 قطر کند.

اسماعیلی‌فر در دوران فوتبالی‌اش تنها یک‌بار سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. آن‌هم در دقایق پایانی مصاف ایران – لبنان که نهم فروردین‌ماه سال جاری در مشهد برگزار شد و به دلیل مصدومیت صادق محرمی، دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت تا برای 2 دقیقه پایانی به دانیال اسماعیلی‌فر میدان بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)