مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هدف این تیم را قهرمانی در جام‌حذفی دانست و گفت: برای رسیدن به این هدف باید برابر فولاد به پیروزی دست یابیم.

 

وحید هاشمیان در مورد مصدومیتی که برایش در دیدار پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: به علت برخوردی که با هادی عقیلی مدافع سپاهان داشتم، سرم 2-3 بخیه خورده است اما مشکلی برای حضور در دیدار با فولاد ندارم.

 

وی با اشاره به بازی که دو تیم پرسپولیس و سپاهان برابر هم ارائه کردند، خاطرنشان کرد: هر دو تیم با توجه به فشردگی مسابقات لیگ، لیگ قهرمانان و جام حذفی، خسته بودند ولی با این شرایط هم هیچکدام از دو تیم دفاع نکردند و توانستند با تفکر مناسب مربیان خود، بازی خوبی را ارائه کنند تا تماشاگران از تماشای این دیدار لذت ببرند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در 30 دقیقه آخر، بازی زیباتری را از جانب دو تیم شاهد بودیم که هر دو تیم شانس‌‌های گلزنی را برای خود ایجاد کردند که در این بین حرکت حمید علی‌عسگر که توپ را به تیر دروازه زد، ارزش یک گل را داشت.

هاشمیان با بیان اینکه سال گذشته هم پرسپولیس برابر صبای قم در ضربات پنالتی پیروز شده بود، افزود: تماشاگران هم با تشویق‌‎های خود در این پیروزی نقش زیادی داشتند. اتحاد آنها در تشویق تیم و پرهیز از شعارهای حاشیه‌ای باعث شد در این دیدار خانگی، بازیکنان از نظر روحی- روانی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و در به ثمر رساندن ضربات پنالتی موفق باشند.

وی در مورد دیدار حساس پرسپولیس برابر فولادخوزستان اظهار داشت: آنها تیم خوبی هستند که فوتبال شناوری را در زمین مسابقه ارائه می‌کنند اما هدفمان قهرمانی در جام حذفی است به همین دلیل باید تیم فولاد را با توجه به همه ویژگی‌های مثبتی که دارد، در زمین شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: درست است آنها 10 روز استراحت کرده‌اند اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید به این مسائل توجه کند، ضمن اینکه کادر فنی پرسپولیس هم با درنظر گرفتن تمرینات سبک و پر نشاط بازیکنان را برای رسیدن به پیروزی در این بازی به آمادگی مطلوب می‌رساند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولادخوزستان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه هفته جاری با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)