‌به بازيكنان گفتم شما بازي كنيد من دعوا مي‌كنم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با توجه به شرايط پرسپوليس به بازيكنان گفتم شما فقط فكر بازي باشيد، من دعوا مي‌كنم.

 

علي دايي پس از تمرين امروز اظهار داشت: پس از بازي با سپاهان اين اولين تمرين جدي ما بود كه برگزار كرديم. به مدت دو روز فقط ريكاوري مي‌كرديم تا بازيكنان را به شرايط بازي فردا برسانيم.

وي افزود: ما بازي بسيار سختي را در اهواز مقابل فولاد داريم. شناخت خوبي نيز از اين تيم داريم. انشاءالله مي‌بريم و با روحيه بالا به فينال راه پيدا مي‌كنيم.

دايي خاطرنشان كرد: من مطمئن هستم كه از همه لحاظ روي پرسپوليس در اين بازي فشار است. ما مي‌دانيم هواي اهواز گرم است و خيلي از عوامل هستند كه شايد آنجا براي ما مشكل باشد اما تمرينات خوبي داشتيم و بچه‌هاي من بسيار با انگيزه هستند.

 

دايي خاطرنشان كرد: اميدوارم با دعاي خير مردم و كمك خدا طلسم عدم موفقيت خودمان در اهواز را با يك برد شيرين مقابل فولاد بشكنيم. ما در اين بازي محروم نداريم اما مصدوم داريم.

دايي در جواب سؤالي كه نقش مصدومان شما در عدم ناكامي در فصل جاري چه اندازه بوده است نيز گفت: تمام بچه‌هاي من با انگيزه هستند. آنهايي كه الان مصدوم هستند براي پرسپوليس زحمت كشيده‌اند اما عادت كرده‌ايم بدون آنها بازي كنيم. من به آنها نيز مي‌گويم دستتان درد نكند.خوشبختانه ساير بازيكنان جاي خالي مصدومان ما را پر كرده‌اند.

وي همچنين درباره اينكه حاشيه‌ها به پرسپوليس ضربه وارد كرده‌اند يا خير گفت: خدا را شكر اجازه اين كار را نداديم. به بچه‌ها گفتم شما بايد فكر بازي باشيد و من دعوا مي‌كنم. شما فقط در زمين هر چه در توان داريد به نمايش بگذاريد، براي پرسپوليس افتخار كسب كنيد و دل هواداران را شاد كنيد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد آينده كاري خودش گفت: بگذاريد فصل تمام شود بعد از آن مي‌نشينيم و تصميم مي‌گيريم. فعلا فقط به فكر موفقيت در جام حذفي هستيم.

دايي درباره حضور امروز كريم باقري در تمرين پرسپوليس نيز گفت: من و آقاكريم به غير از فوتبال در بيرون از زمين نيز با يكديگر رفيق هستيم. فوتبال مانعي براي از بين رفتن رفاقت ما نمي‌شود برخلاف خواسته‌هاي خيلي‌ها من و كريم در اين مدت در بيرون از زمين چمن همديگر را مي‌ديديم و با همديگر حرف مي‌زديم. متأسفانه بعضي‌ها در اين ميان تصور ديگري داشتند.

وي افزود: برخي بدانند رفاقت من و كريم طوري نيست كه بخواهد به خاطر فوتبال از بين برود. رفاقت من و كريم با فوتبال سست نمي شود و مطمئن باشيد هميشه محكم تر خواهد شد.

دايي خاطرنشان كرد: باقري لطف كرد و امروز بر سر تمرين آمد و به بازيكنان روحيه خوبي داد. انشاءالله هميشه موفق باشند. او اسطوره است و هيچكس هم نمي‌تواند خدشه‌اي به رفاقت من و كريم وارد كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)