ما خانه نبودیم، آمدند پلاکارد نصب کردند
مرجع خبری پرسپولیس : رضا نوروزی این روزها با اتفاقات عجیبی مواجه شده است. عده‌ای از طرفداران فوتبال در اهواز مقابل درب خانه نوروزی پلاکاردهایی نصب کردند و روی آن نوشته‌اند: «نوروزی به پرسپولیس خوش آمدی».

 

مهاجم فولاد درخصوص این موضوع می‌گوید: ما خانه نبودیم که بعضی‌ها آمدند پلاکارد نصب کردند. من نمی‌دانم این افراد از کجا آمده بودند ولی دوست ندارم در مورد این حاشیه‌ها حرف بزنم.

 

مهاجم فولاد در مورد شایعه تماس پرسپولیسی ها با و می‌گوید:‌این موضوع صحت ندارد و پرسپولیسی‌ها هیچ تماسی با من نداشته‌اند.

من اصلا دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم و فقط به فولاد خوزستان فکر می‌کنم.

 

نوروزی در مورد حرف‌های مجید جلالی که گفته تحت هر شرایطی او را در فولاد نگه می‌دارد، خاطرنشان می‌کند: آقا مجید به من لطف دارد و مدیون ایشان هستم ولی وضعیت من بعد از پایان جام حذفی مشخص می‌شود.

می‌گویند پرسپولیسی‌ها در گرمای وحشتناک اهواز کار سختی در پیش دارند. نوروزی در این مورد می‌گوید: مگر به ما کولر وصل شده که گرما را احساس نکنیم و فقط پرسپولیسی‌ها اذیت شوند. وقتی هوا گرم باشد، همه بازیکنان اذیت می‌شوند، هرچند معتقدم که کار برای پرسپولیسی‌ها سخت‌تر است. این را هم بگویم که این بازی شب برگزار خواهد شد و شرایط آب و هوایی نسبت به روز بهتر است.

نوروزی در پاسخ این سوال که آیا قول گلزنی به پرسپولیس را می‌دهی، می‌گوید: خیر. من قول گلزنی نمی‌دهم، ولی نهایت تلاشم را انجام خواهم داد تا دروازه پرسپولیس را باز کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)