مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ در خصوص نحوه دریافت تبلیغات محیطی جلسه برگزار کردند.

فصل گذشته تبلیغات محیطی در فوتبال ایران و لیگ برتر با ماجراهای دنباله‌داری همراه شد. در نهایت، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مقطعی این مسئولیت را شخصا عهده‌دار شدند و قرار شد از منابعی که کسب می‌کنند، سهمی هم به سازمان لیگ پرداخت کنند.

در ادامه سازمان لیگ مدعی شد که باشگاه استقلال تنها بخشی از مبلغ توافق شده را به آنها پرداخت کرده و مبلغ زیادی اکنون به این مجموعه بدهکار است. باشگاه پرسپولیس هم از میانه راه مسیرش را تغییر داد و بار دیگر تبلیغات محیطی خود را به سازمان لیگ اجاره داد. آنها مدعی بودند با این شرایط نگرانی بابت اتفاقات بعدی آن را نخواهند داشت و از دریافت مبلغ ثابت از این موضوع اطمینان خواهند داشت.

اکنون اما با تغییرات صورت گرفته در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بار دیگر دعوت شده تا در جلسه‌ای به این موضوع و نحوه اجرا و دریافت منابع آن به بحث و گفت‌وگو بپردازند. به همین منظور رضا درویش و علی فتح‌الله‌زاده در جلسه‌ای که با مدیران فدراسیون و همچنین سازمان لیگ داشتند، در این خصوص به گفت‌وگو پرداختند و در انتظار مشخص شدن وضعیت این بخش از درآمدزایی باشگاه خود هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)