شاگردان یحیی گل محمدی بعد از یک هفته دیگر تمرینات خود را از سر می گیرند.

تیم پرسپولیس بعد از پایان هفته دوازدهم لیگ تمرینات خود را تعطیل کرد. این تصمیم با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی قطر اتخاذ شده و شاگردان یحیی مثل دیگر تیم های لیگ برتری، فرصتی برای استراحت نسبتا طولانی بعد از 12 هفته را پیدا کرده اند. آنها از هفته آینده تمرینات خود را آغاز می کنند.

با تعطیلی تمرینات، بازیکنان خارجی راهی کشورهای خود شده اند و دیگر بازیکنان هم به شهرستان‌های خود سفر کرده اند تا دو هفته خارج از هیاهو را بعد از مدت ها تجربه کنند.

بر اساس تصمیم کادر فنی پرسپولیس، تعطیلی تمرینات تا آخر هفته آینده ادامه خواهد داشت و آنها از روز جمعه 20 آبان ماه، دوباره کار خود را آغاز خواهند کرد. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود شاگردان یحیی از 18 آبان استارت خواهند زد. سرخ پوشان استارت دوباره خود را در تهران و بدون حضور ملی‌پوشان خواهند زد. احتمال برپایی اردوی خارج از کشور نیز برای پرسپولیس در این مدت وجود دارد اما هنوز قطعی نشده است.

پرسپولیس در حال حاضر با 24 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. این تیم دو امتیاز بیشتر از استقلال دارد و در شروع دوباره مسابقات بعد از جام جهانی کار خود را با تقابلی حساس مقابل همین تیم شروع خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)