مرجع خبری پرسپولیس : حسین عسگری اظهار داشت: با توجه به حضور در کلاس داوری دو بازی دیروز جام حذفی را ندیدم، اما با تماسی که با ناظران داشتم، آنها کار داوران را رضایت بخش و مطلوب عنوان کردند.

 

وی افزود: در جریان بازی خیلی ها معتقد بودند داوران با تصمیمات خود باعث رقم خوردن نتایج شدند، اما باید این را بگویم که هم مظفری زاده و هم جهانبازی اشتباهی نداشتند که باعث تغییر نتیجه شود و در واقع اشتباهات آنها به هیچ وجه تاثیرگذار نبود.

 

رییس دپارتمان داوری عنوان کرد: درخصوص بازی پرسپولیس و فولاد با آقای فلاح ناظر بازی صحبت کردم و او گفت که اخراج مدافع میزبان درست بود. در صحنه مشکوک پنالتی نیز ناظر بازی عقیده داور را تایید کرد.

بنده هنوز تصاویر را ندیده ام تا بخواهم به طور قطعی اعلام نظر کنم، اما باتوجه به اینکه ناظر رای داور را تایید کرده، فکر می کنم مظفری زاده تصمیم گیری درستی صورت گرفته است.

 

عسگری در ادامه گفت: درباره اینکه گفته می شود مظفری زاده قصد داشته به دلیل بدی شرایط جوی بازی را تعطیل کند، باید بگویم که تصمیم گیری در این خصوص با خود داور است و او شاید صلاح ندیده که کار را انجام بدهد. حضور او در کنار زمین که چندین بار صورت گرفت، احتمالا دلیل دیگری داشته است.

 

وی در پایان در خصوص داوران دو بازی فینال گفت: از قبل نیز چند داور را برای دیدارهای رفت و برگشت درنظر گرفته بودیم که طی یکی دو روز آینده در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)