مرجع خبری پرسپولیس : ائتلاف پروین و هدایتی تیتر اکثر روزنامه های ورزشی صبح پنجشنبه. عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید به فکر خریدن سهام باشگاه صبا نیست و اگر قرار است در فوتبال هزینه کند فقط برای اعتلای نام پرسپولیس خواهد بود.

 

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مالک باشگاه استیل آذین در واکنش به شایعاتی که در خصوص بازگشت او به پرسپولیس مطرح می شود گفت: «جواب این سوال را باید از سعیدلو بپرسید. به ایشان گفتم 5 سال پرسپولیس را به من بدهید و اگر یکسال نتیجه لازم را نگرفت این تیم را پس بگیرید.»

 

هدایتی می گوید برای بازگشت به پرسپولیس تنها انگیزه اش علاقه قلبی به این تیم و هواداران پرشمار آنست: «من نه سهام پرسپولیس را می خواهم نه مقام؛ حتی اگر در چارت مدیریتی جدید پرسپولیس نباشم حاضرم سالی 5 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کنم»

مالک باشگاه استیل آذین ادامه می دهد: «هوادار طاقت باخت رفت و برگشت به استقلال را ندارد. من توقع حضور فیزیکی در پرسپولیس را ندارم و فقط دنبال موقعیت تیمم هستم، دوست دارم مدیر و تصمیم گیرنده این تیم بزرگانی مثل پروین و پیشکسوتان باشگاه باشند و من تنها از نظر مالی تیم محبوبم را حمایت کنم»

 

هدایتی در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه حضور حبیب کاشانی در پرسپولیس حاضر به همکاری با این تیم خواهد بود یا خیر، گفت: « همه اینها را به سعیدلو گفته ام. اگر پیشنهادی بهتر از من پیدا کردند می توانند تصمیم دیگری بگیرند»

 

هدایتی رقم دقیقی در خصوص هزینه هایش در فوتبال ندارد: «واقعا دلیلی نداد رقمی اعلام کنم اما فقط به شما می گویم می توانستم با 9 میلیون پوند باشگاه چارلتون انگلیس را بخرم!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)