ملوان با 10 بازيكن توانست استقلال چهارده نفره را شكست دهد
مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال ملوان بندرانزلي گفت: فعلا در مورد فينال جام حذفي حرف نمي‌زنم، صحبت‌هايم بماند براي بعد از بازي با پرسپوليس.


پژمان نوري در خصوص بازي مقابل استقلال، نتايج ملوان در ليگ برتر و بازي با پرسپوليس در فينال جام حذفي ناگفته هايي را بيان كرد كه در زير آن را مي‌خوانيد:

 

ابتدا درباره بازي با استقلال شروع كنيم. آيا تصور مي‌كرديد برنده بازي باشيد؟
مگر مي شود ملوان در خانه خود بازي كند و تصوري از پيروزي نداشته باشد. جو ورزشگاه طوري بود كه ما با قدرت كارمان را برابر استقلال آغاز كرديم. بچه‌ها بسيار با انگيزه بودند كه در چند وقت اخير كمتر در آنها ديده بودم. اينها دلايلي بود كه توانستيم استقلال را شكست دهيم.

 

چرا در جريان بازي ملواني ها به شدت معترض بودند؟
ببينيد من اول بايد بگويم كه خدا در بازي مقابل استقلال به ما كمك كرد. ما گل اول و دوم خود را بسيار به موقع زديم چون در غير اين صورت دچار مشكل مي‌شديم، اما متأسفانه بايد بگويم اتفاقاتي بود كه كمي مانده بود ما را از پيروزي دور كند.

 

منظورتان چيست؟
نمي‌خواهم به هيچ‌كس بي‌احترامي كنم. من براي تمام داوران ايران احترام خاصي قائل هستم، اما داور وسط ميدان كمي كار را خراب كرد و به نظرم دوست داشت استقلال برنده باشد. ما را 10 نفره كرد و پنالتي هم به نفع ملوان اعلام نكرد.

 

در زمينه داوري چرا اجازه نمي دهيد كه كارشناسان داوري نظرشان را بدهند؟‌
قبول دارم، اما بايد به حرف من نيز گوش كنيد. آقاي كامراني فر، همين كمك داوري كه در بازي ما مقابل استقلال بود در بازي مقابل صنعت نفت آبادان هم كمك داور مسابقه بود، سرمان بلا آورد. در اين بازي نيز كمي مانده بود كه اين كار را بكند و در اين شرايط هيچ‌كس نبود حرف ما را گوش دهد و از ملوان دفاع كند.


و حالا چه حسي از رسيدن به ديدار فينال داريد؟
ما بعد از 20 سال به خواست خدا مي‌خواستيم به فينال جام حذفي برويم ياد و خاطره ملوان را زنده نگه داريم. با جواناني جوياي نام و هواداراني كه به عشق و به خاطر آنها در بازي به ميدان رفتيم. ما در بازي مقابل استقلال برنده شديم چون حق ما بود.

 

پس بهتر است كه ديگر در مورد مشكلات داوري بحث چنداني نشود.
حق را به شما مي‌دهم، اما مقابل استقلال ما 10 نفر بوديم و حريق چهارده نفر، كه در پايان به خواست خدا توانستيم استقلال را شكست بدهيم. در آن ديدار پپر و جوان، كوچك و بزرگ و همه علاقمندان ملوان براي پيروزي تيم دعا كردند و ما هم با يكدلي و اتحاد حريف را شكست داديم.

 

استقلال به لحاظ فني چطور بود؟
ما با استقلال در فصل جاري 2 بازي انجام داديم و شش امتياز از دست داديم. استقلال تنها تيمي بود كه شش امتياز از ما گرفت. آنها در وسط زمين با حضور آشوبي، مبعلي و جباري بسيار خوب بودند. من هم با دانشي كه داشتم راه آنها را بسته بودم، البته با كمك ساير بازيكنان، اما باز هم به شما بگويم اگر هوادار نبود شايد ما اكنون به فينال جام حذفي نمي‌رسيديم.

 

از جو شهر انزلي بعد از پيروزي مقابل استقلال بگوييد.
مردم خوشحال بودند. خدا مي‌داند تا ساعت يك شب شور و اشتياق، جشن و پايكوبي در انزلي حرف اول را مي‌زد. رسيدن به فينال جام حذفي كار با ارزشي بود كه بعد از 20سال دوباره ما به فينال جام حذفي رسيديم و انشاءالله براي آن بازي هم افكار خاص خودش را داريم.

 

پرسپوليس را شكست خواهيد داد؟
ببخشيد اين حرف را مي‌زنم من تا بعد از بازي با پرسپوليس يك كلام هم در مورد اين بازي حرف نمي‌زنم.

 

چرا؟
دلايل خاص خودم را دارم. انشاءالله بماند براي بعد.

 

رويارويي شما با مازيار زارع و علي دايي مي‌تواند جالب باشد چرا حرف نمي زنيد؟
باز هم عذرخواهي مي‌كنم و انشاءالله بگذاريد تمام حرف‌هايم را بعد از روز جمعه كه جام حذفي تمام شد بزنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)