محمد عمری ستاره پرسپولیس در دو بازی اخیر بوده و ۳ گل مقابل گل‌گهر و نساجی شده است.

پرسپولیس درحالی هفته گذشته به مصاف گل گهر سیرجان رفت که سرخ پوشان در این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودشان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

اما سورپرایز اصلی گل محمدی حضور محمد عمری جوان در ترکیب اصلی بود که جانشین عالیشاه شد. عمری در این بازی کنار ترابی در خط حمله به کار گرفته شده و خبری از سیامک نعمتی، مهدی عبدی و حامد پاکدل برای آن بازی نبود. عمری در بازی مقابل گل گهر گل اول تیمش را زد و یکی از خوب‌های تیمش بود.

عمری که از مصدومیت عالیشاه و دیاباته و همچنین رفتن لوکادیا بیشترین استفاده را کرده بود، در بازی مقابل نساجی هم به صورت فیکس به میدان رفت تا برای سومین بار در ترکیب اصلی این فصل تیمش قرار بگیرد.

عملکرد درخشان عمری در بازی مقابل نساجی هم ادامه داشت و او موفق شد در این بازی دبل کند و نمایش درخشانی داشته باشد.

عمری که پدیده این فصل پرسپولیس است، در بازی مقابل سپاهان برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در دو بازی قبل هم فیکس بود و موفق شد ۳ بار هم برای پرسپولیس گلزنی کند.

نکته جالب اینجاست که عمری ۲۲ ساله که اهل ارومیه و محصول آکادمی پرسپولیس است، تا همین چند وقت قبل در ورزشگاه کاظمی می‌خوابید. با این حال طی ماه‌های گذشته و بعد از تمدید قرارداد خود با پرسپولیس، صاحب خانه شد و حالا در خانه خودش زندگی می‌کند. همچنین قرارداد این فصل عمری با پرسپولیس فقط ۵۰۰ میلیون است. این مبلغ هم پس از تمدید قرارداد امسال او نسبت به قرارداد قبلی افزایش پیدا کرد که زیر 100 میلیون بود.

عمری با توجه به عملکرد بسیار خوبش در این فصل به طور حتم برای فصل آینده مبلغ قراردادش زیاد خواهد شد و اگر همین فرم خوب خودش را حفظ کند، می‌تواند خیلی زود ملی پوش شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)