پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند در دو هفته اخیر نتایج خوبی برای شاگردان گل‌محمدی رقم نخورد اما هنوز پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایرنا در رابطه با عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی و شرایط فعلی این تیم، اظهار داشت: با توجه به جدایی لوکادیا نیاز به مهاجم تراز اول داشتیم. خود لوکادیا زمان زیادی لازم داشت تا به آمادگی کامل برسد و متاسفانه تا با تیم هماهنگ شد، ایران را ترک کرد. اکنون مهاجم جدید برزیلی هم نیاز به زمان دارد.

وی در مورد جذب لئاندرو پریرا، عنوان کرد: هیچ شناختی از او ندارم و فقط امیدوارم بتواند گره‌گشای خط حمله پرسپولیس باشد چرا که به یک گلزن، نیاز مبرم داریم. بازیکن خارجی که به پرسپولیس می‌آید باید از نظر فنی شرایط قابل قبولی داشته باشد. با این حال امیدوارم هر چه زودتر پرسپولیس به شرایط ایده‌آل برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه نقل و انتقالات زمستانی برای پرسپولیس تنها با جذب یک مهاجم تمام شد، اضافه کرد: کادر فنی باید در این باره نظر بدهد اما به نظرم پرسپولیس در تمام خطوط نیاز به بازیکن داشت. به غیر از مهاجم پرسپولیس به یک دفاع چپ و یک بازی‌ساز هم نیاز بود که جذب آنها رخ نداد.

حلالی تصریح کرد: اکثر گل‌هایی که دریافت می کنیم از سمت چپ طراحی می‌شود. به دفاع چپی نیاز داریم که هم در دفاع و هم در حمله خودش نشان دهد که متاسفانه در این پست ضعف داریم. همچنین بعد از احمد نوراللهی یک بازی‌ساز هم نداریم که گره‌گشا باشد. بیشتر تیم‌ها می‌آیند تا مانند فولاد و آلومینیوم بازی بسته‌ای ارائه دهند و حضور یک بازی‌ساز می‌تواند در چنین مسابقاتی مفید باشد.

وی تاکید کرد: حتما کادر فنی نیازی به جذب بازیکن ندیده و امیدوارم با همین شرایط برای قهرمانی گام بردارد چرا که پرسپولیس هنوز از هم خیلی از تیم‌های لیگ، تیم‌تر است و به نظرم مدعی اصلی قهرمانی است.

حلالی در مورد شکست برابر فولاد خوزستان و توقف مقابل آلومینیوم تاکید کرد: باید از این بازی‌ها درس بگیریم. پرسپولیس نوسان دارد که باید برطرف شود و برای قهرمانی باید روی یک ریتم بود.

وی در رابطه با اینکه سرخپوشان معتقدند فولادی‌ها نیمکت شلوغی دارند و این موضوع روی بازی تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: این یک حربه بوده و نظر هر مربی محترم است. بازیکنان ما باید حواسشان را روی کار خودشان معطوف کنند تا بتوانند موفق ظاهر شوند. هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده و نباید از نتیجه دو بازی، ناامید شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)