پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شیوه تهاجمی پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان بسیار عالی بود.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی در بازی با صنعت نفت به بهترین شکل از عناصر هجومی خودش استفاده کرد و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد. دیاباته در‌ کنار آل‌کثیر زوج بسیار زهرداری بودند و در گل دوم هم همکاری و هماهنگی این بازیکن بسیار به چشم آمد.

وی افزود: پرسپولیس برنامه و تاکتیک هجومی متنوعی را برای گلزنی داشت و در نهایت توانست با دست پر از آبادان بازگردد. در مجموع شیوه تهاجمی پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان بسیار عالی بود و در تمام نقاط بسیار تأثیرگذار در حمله شرکت کردند.

*گل‌محمدی دستش برای بازی تهاجمی باز است

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه گل‌محمدی حتی می‌تواند از ۳ مهاجم در هر بازی استفاده کند، عنوان کرد: به طور حتم گل‌محمدی می‌تواند در بازی‌های بعدی از ۳ مهاجم مقابل هر حریفی بهره ببرد و مطمئناً تیم فوتبال پرسپولیس هم بسیار راحت می‌تواند با همین شیوه بازی که مقابل صنعت نفت ارائه کرد مقابل هر تیمی بهترین بازی تهاجمی انجام بدهد. چون با وظایفی که کادر فنی پرسپولیس به دیاباته و آل کثیر داده بود، توانستند خط دفاع نفت را به هم بریزند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: مهدی عبدی هم به عنوان مهاجم سوم می‌تواند ضلع سوم مثلث خط حمله پرسپولیس را در بازی‌ها دیگر بسازد و گل‌محمدی دستش برای بازی تهاجمی باز است.

کلهر در مورد استفاده از مهاجم تازه وارد برزیلی گفت: پریرا هنوز بازی نکرده است تا درباره عملکرد و توانایی او اظهار نظر و صحبتی کنیم، اما اگر بتواند هر چه زودتر در ترکیب و تاکتیک پرسپولیس جای بگیرد به طور حتم او هم می‌تواند برای تیم مثمرثمر باشد.

*گل صنعت‌نفت به دلیل ناهماهنگی مدافعان پرسپولیس بود

وی درباره تک گلی که پرسپولیس از صنعت نفت آبادان دریافت کرد، تصریح کرد: پرسپولیس در دقایق ابتدایی چند موقعیت گلزنی را به صنعت نفت داد و آنها نیز با دوندگی و اشتباهات مدافعان بهترین استفاده را بردند. اگر تیمی گل می‌خورد قطعاً ناهماهنگی در خط دفاع تیم وجود دارد. گلی که پرسپولیس خورد ناهماهنگی مدافعان بود و بازیکنان خط هافبک هم به کمک دفاع نیامدند. در این گل فاصله خط میانی و دفاعی بسیار زیاد بود و نتوانستند به کمک مدافعان بیایند.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته بیستم لیگ برتر پرسپولیس مقابل هوادار خاطرنشان کرد: پرسپولیس مقابل هوادار هم باید با همین شیوه تهاجمی که در دیدار با نفت آبادان ارائه کرد، بازی کند. پرسپولیس از نظر نفرات و تاکتیکی تیم بسیار خوبی است و تیم‌های دیگر برای یک بازی بسته با پرسپولیس مقابله می‌کنند و بازیکنان سایر تیم‌ها با انگیزه مضاعف وارد زمین می‌شوند. هوادار تیمی است که خیلی سریع توپ را از دفاع به خط حمله انتقال می‌دهد و بازیکنان پرسپولیس باید با دوندگی بیشتر جلوی ضدحملات این تیم را بگیرند. همچنین با حفظ آرامش خودشان تحت درگیر مسائل حاشیه‌ای بیرون زمین نشوند چون پرسپولیس شایستگی این را دارد که قهرمان لیگ برتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)