تعلقی به هیچ تیم خاصی ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : جواد خياباني گفت: براي داريوش خواجه نوري متاسفم كه به عنوان هنرمند اين مملكت ادب و نزاكت را رعايت نمي‌كند!

 

پس از پايان بازي پرسپوليس و ملوان، داريوش خواجه نوري از كنار جواد خياباني رد شد و جمله‌هاي طعنه‌آميزي را به او گفت كه خياباني در حالي كه عصباني بود به گفت: براي هنرمندان اين مملكت كه ميكروفون به دست مي‌گيرند و براي پرسپوليس سرود قهرماني مي‌خوانند متاسفم كه ادب را رعايت نمي‌كنند.

 

وقتي در پايان بازي پرسپوليس و ملوان به كنار زمين آمدم، او از كنار من رد شد و گفت “امروز هر كسي كه استقلالي بود را فلان كردي.” من از گفتن جمله او هيچ ابايي ندارم و فقط بايد بگويم كه براي هنرمند اين مملكت كه بايد الگو باشد متاسفم!

خياباني ادامه داد: عموم مردم و حتي تيم‌هاي مختلف مي‌دانند كه هم من، هم عادل فردوسي، هم مزدك ميرزايي و هم عليفر و گزارشگران ديگر تعلقي به تيم خاصي نداريم و در گزارش‌هايمان چيزي نمي‌گوييم. وقتي تيمي از ايران مقابل عربستان و امارات قرار بگيرد، آن وقت مي‌گوييم كه طرفدار چه تيمي هستيم.

 

 

وي افزود: به طور مثال پرسپوليس در بازي مقابل ملوان واقعا خوب بازي كرد. اگر از اين تيم تعريف كردم به اين دليل بود كه خوب بازي كرده است. مگر مي‌شود درباره تيمي كه خوب بازي مي‌كند، بد گفت؟ ممكن است كه استقلالي‌ها بعد از گزارش بازي بگويند خياباني پرسپوليسي است، در حالي كه به رنگ خاصي تعلق ندارم. پرسپوليس خوب بازي كرد و از اين تيم تعريف كردم.

 

خياباني ادامه داد:‌ اگر يك مربي در نيمه مربيان عملكرد خوبي داشته باشد و يا با برنامه‌ها و تعويض‌هايش ثابت كند كه كارش خوب بوده است، اگر اين مربي علي دايي باشد يا هر مربي ديگر بايد از او تعريف كرد. اين ربطي به پرسپوليسي يا استقلالي بودن ندارد.

 

خياباني گفت: واقعا متاسفم كه اين هنرمند چنين رفتاري را از خود نشان داد. او از كنارم عبور كرد و آن واژه زشت را گفت.

 

وي درباره بازي نيز عنوان كرد: واقعا اين فينال در سطح خوبي برگزار شد و يكي از منظم‌ترين فينال‌هاي حذفي بود كه تاكنون ديده‌ام.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)