مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سرپرست باشگاه و سرمربي تيم ارتباط خوبي با همديگر داشتند،‌ اما ديگران بين آنها مشكلاتي را به وجود آوردند.

 

محمود خوردبين اظهار داشت: با توجه به سختي‌هايي كه كشيده بوديم تا به فينال جام حذفي راه پيدا كنيم به نظرم روز گذشته بازي قابل قبولي را به نمايش گذاشتيم. شايد خيلي‌ها بگويند كه چون ملوان 10 نفره بود ما به برتري رسيديم، اما بايد اين را دانست كه اگر مدافع ملوان حميد علي عسگری را با آن خطا متوقف نمي‌كرد توپ ما وارد دروازه حريف مي‌شد و مطمئن باشيد آن وقت روحيه بازيكنان ما براي زدن گل‌هاي بعدي چند برابر مي‌شد.

وي افزود: شك نكنيد داور به درستي بازيكن ملوان را اخراج كرد و به نظرم ملوان تيم جواني است كه خيلي خوب فوتبال را در كمال جوانمردانه بودن به نمايش مي گذارد. آنها در ورزشگاه آزادي به دنبال ضد فوتبال نيامدند و به نظرم روز خوبي را داشتند.

خوردبين خاطرنشان كرد: ما مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري را به ملوان بزنيم و حداقل دو پنالتي ديگر براي ما اعلام مي‌شد، اما داور از اين كار خودداري كرد. در انتهاي بازي به داور گفتم كه در چند صحنه مخصوصا در صحنه‌اي كه به نوروزي به جاي گرفتن پنالتي اخطار داد، اشتباه كرده است چون آن مورد صددرصد پنالتي بود. به هرحال ما تعداد گل‌هايمان اگر بيشتر مي‌شد در انزلي راحت‌تر به ميدان مي‌رفتيم، اما باز هم اين نتيجه بد نيست و اميدوارم در انزلي نيز نتيجه خوبي را به دست آوريم.

خوردبين همچنين در خصوص افراد غير مسئول پس بازي در رختكن پرسپوليس نيز گفت: به نظر من يك سري آدم‌هايي كه به دنبال منافع خودشان هستند دوباره سراغ پرسپوليس آمدند. به اين آقايان هرچه احترام مي‌گذاريم وضعيت بدتر مي‌شود. نمي‌دانم به دنبال چه چيزي هستند؟ چون فقط در روزهاي خوب دنبال اين تيم هستند.

وي افزود: اينها آدم‌هايي هستند كه قبلا پشتيبان آنها بوديم، اما به جاي اينكه با ما رفاقت كنند به دنبال هدف ديگري بودند. اكنون بعضي از اين افراد حرف نمي‌زنند و به جاي خود اشخاص ديگري را به سراغ پرسپوليس مي فرستند. من اين افراد را به خدا واگذار مي‌كنم. من در پرسپوليس دنبال پول و منافع شخصي نبودم و علاقه قلبي به اين تيم دارم، اما برخي‌ها هستند وقتي پرسپوليس در حال رسيدن به يك جام است دور و اطراف اين تيم پيدا مي‌شوند چون اينها دنبال شهرت هستند.

خوردبين يادآور شد: فعلا نمي توانم پاسخ خاصي به اين آقايان بدهم و فقط آنها را به خدا واگذار مي‌كنم، چون در كنار پرسپوليس به دنبال اهداف ديگري هستند. اين افراد نمي‌داند چه حرف‌هايي را بر زبان مي‌آورد. من براي روزنامه‌هايي متاسفم كه حرف‌هاي اين افراد را روي صفحات روزنامه خود چاپ مي‌كنند. اينها افراد كوچكي هستند كه دلشان براي پرسپوليس نمي‌سوزد و به دنبال اهداف خودشان هستند.

خوردبين در جواب سوالي كه چرا شما از ورود اين افراد در رختكن خودداري نكرديد، نيز گفت: آنها پس از اينكه دقايقي با علي دايي صحبت كردند به يكباره وارد رختكن شدند و من به همين دليل حرفي نزدم.

سرپرست پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا دوست داريد رابطه حبيب كاشاني و علي دايي در فينال جام حذفي خوب شود، گفت: من خوشحال مي‌شوم كه اين اتفاق بيفتد. من از خوشحالي و دوستي در پرسپوليس هميشه شاد مي‌شوم. به نظرم دايي و كاشاني هر دو نفر در پرسپوليس خوب كار كرده اند، اما ديگران باعث شدند بين آنها مشكلاتي به وجود آيد، اما اميدوارم اين موضوع زودتر حل شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)