مرجع خبری پرسپولیس : داریوش خواجه نوری در واکنش به صحبت های روز چهارشنبه جواد خیابانی گفت: خیابانی استقلالی است و شاید بعد از پیروزی پرسپولیس به او فشار آمده!

 

پس از اينكه جواد خياباني مسايلي را به داريوش خواجه نوري منتسب كرد، اين خواننده پاپ ايران نيز كه فعاليت‌هايي را براي تيمهاي ورزشي داشته، به ادعاهاي خياباني پاسخ گفت. در ادامه متن گفت و گوي او را خواهيد خواند.

 

*آقاي خواجه‌نوري، مسئله‌اي كه بين شما و جواد خياباني پيش آمد چه بود؟

– راستش اصلا مسئله‌اي نبود. همين كركري‌هاي معمولي بين من و دوستان استقلالي‌ام بود و من اصلا ارتباطي به آقاي خياباني نداشت.

*يعني شما چيزي به خياباني نگفته‌ايد؟

 

 

– نه. من براي جواد خياباني احترام قائلم. البته پرسپوليسي هم هستم. معلوم است كه از برد پرسپوليس خوشحال بودم. مثل 80 هزار پرسپوليسي. مثل همه پرسپوليسي‌هاي ايران. كركري كه همه مي‌خوانند. آقاي خياباني هم مثل همه فوتبالي‌ها كركري مي‌خواند. خيلي هم تند مي‌رود. ولي من روز سه‌شنبه چيزي نگفتم كه به ايشان بر بخورد. ناراحتي‌شان را نمي‌فهمم و البته قصد هم ندارم جوابشان را بدهم.

 

*ايشان گفته‌اند حرف‌هايتان مودبانه نبوده و برايتان ابراز تاسف كرده‌اند.

– مردم مرا مي‌شناسند و البته آقاي خياباني را هم مي‌شناسند. در قاموس ما پرسپوليسي‌ها نيست كه اين حرف‌ها را جواب بدهيم. من با بيشتر استقلالي‌ها دوست هستم و با پيشكسوت‌هايشان هم روابط بسياري نزديكي دارم. بيشتر آنها بچه‌هاي باجنبه‌اي هستند و اين شوخي‌ها و كركري‌ها هميشه بين ما باب است.

 

*اگر هيچ مشكلي بين شما نبوده و حرفي هم نزده‌ايد چرا گزارشگر باتجربه تلويزيون بايد اين‌طور عكس‌العمل نشان بدهد؟

– بالاخره بازي سنگيني بود. هيجان زياد بود و حتما به اعصاب آقاي خياباني فشار زيادي وارد شده. اينكه عصباني باشند را درك مي‌كنم. ايشان استقلالي هستند و حتما تحمل برد پرسپوليس برايشان سخت بوده. من هم پرسپوليس ببازد خيلي عصبي مي‌شوم. اما آدم بايد خودش را كنترل كند. جواد خياباني قبل از اين هم نسبت به پرسپوليس كم‌لطف بوده و اين بار اولش نبود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)