در فصلی که برای تیم‌ پایه گذشت، نتیجه تلاش مدیران و مربیان آکادمی و نگاه آینده‌نگرانه یحیی گل محمدی منجر به آن شد که یازده بازیکن آکادمی کارت بازی لیگ برتر را دریافت کنند و سه بازیکن در تیم ملی جوانان ایران حضور پیدا کنند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فصل ۱۴۰۱ برای تیم‌های پایه به پایان رسید و جدا از نتایج، حاصل تلاش، مدیران و مربیان آکادمی منجر به معرفی چهره‌های جدیدی شد. یحیی گل‌محمدی در این فصل نگاه ویژه‌تری به بازیکنان آکادمی به ویژه تیم امید پرسپولیس داشت. این مساله به بازیکنان رده پایه امیدها، انگیزه‌ها و فرصت‌های جدید برای آینده داد.
از نتایج این روند در مجموعه پرسپولیس این بود که یازده بازیکن آکادمی از جمله دروازه‌بان سوم تیم با نظر سرمربی تیم بزرگسالان کارت بازی پرسپولیس در لیگ برتر کشوری (جام خلیج‌ فارس) را دریافت کردند. این موضوع چه برای تیم بزرگسالان و چه برای آکادمی فوتبال باشگاه یک رکورد به حساب می‌آید. در حال حاضر نیز هفت نفر از این بازیکنان به صورت ثابت در تمرینات تیم اصلی حضور دارند و باید دید چگونه از این فرصت خارق‌العاده و استثنایی استفاده می‌کنند. بازیکنی مانند علیرضا خدادادی که تا پیش از آسیب‌دیدگی آقای گل امیدهای تهران بود از جمله نفراتی بود که می‌رفت تا مسیر محمد عمری را دنبال کند و در قواره یک پدیده در بالاترین سطح مسابقات داخلی معرفی شود. حالا همه چیز به پایان دوره آسیب‌دیدگی موکول شد. خود عمری بازیکنی بود که در سال‌های گذشته با تدبیر گل‌محمدی و حمید مطهری قدم در راهی نهاد که الان بازیکنان امید در ابتدای آن قرار گرفته‌اند.
همچنین پرسپولیس در رقابت‌های اخیر قهرمانی جوانان آسیا، سه بازیکن را در ترکیب تیم ملی جوانان ایران داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)