فردا در ورزشگاه تختی پرسپولیس را تشویق می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای باشگاه پرسپولیس امروز راهی انزلی شد تا پس از حضور در مزار سیروس قایقران روز جمعه با حضور در ورزشگاه تختی انزلی تیم محبوبش را تشویق کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ احمدرضا عابدزاده در خصوص غیبت طولانی مدت اش در ورزشگاه می گوید: «قبل از اینکه به آمریکا سفر کنم شرایط پرسپولیس خوب نبود و دوست نداشتم شاهد شکست تیم محبوبم باشم. اما حالا وضعیت بهتر است و پرسپولیس در آستانه قهرمانی جام حذفی قرار دارد. بهترین قسمت بازی رفت حضور 80 هزار نفر پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی بود که با پیروزی پر گل پرسپولیس همراه شد.»

 

عابدزاده در خصوص حضورش در ورزشگاه تختی انزلی می گوید:

«هر سال روز 18 و 19 فروردین در انزلی بودم و سر مزار سیروس می رفتم اما امسال به خاطر حضورم در آمریکا این اتفاق رخ نداد. به همین دلیل امروز به انزلی سفر می کنم تا پس از حضور بر مزار سیروس بازی برگشت را هم در انزلی از نزدیک تماشا کنم.»

 

احمدرضا عابدزاده در خصوص مطالباتش از باشگاه پرسپولیس می گوید: «زور آقایان از کمیته انضباطی هم بیشتر است چون بعد از دو سال با وجود رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز نتوانستم طلبم را از پرسپولیس دریافت کنم»

 

عابدزاده در خصوص اینکه بسیاری از همبازیان سابقش سال هاست مرحوم قایقران را فراموش کرده اند ولی او همچنان به یاد همبازی سابق اش است می گوید: «متاسفانه ما فکر می کنم مرگ همیشه برای همسایه اتفاق میفتد. چه کسی باور می کند ناصر حجازی دیگر در میان ما نیست؟ با مرگ حجازی خیلی از فوتبالی ها به خودشان آمدند اما غیر فوتبالی ها و آدم های سیاسی هنوز راه سابق را می روند. اینها آدم هایی هستند که مدام سعی می کنند خودشان را خوب جلوه دهند، حرف های خوب می زنند ولی پشت پرده کارهای دیگری می کنند. تا زمانی که این افراد مثل شغال در فوتبال ایران هستند امثال من باید کنار بنشینیم.»

 

کاپیتان سابق تیم ملی ایران ادامه داد: «حدود 7 میلیارد نفر روی کره زمین زندگی می کنند اما صد سال دیگر هیچ کدام از این آدم ها زنده نیستند و افرادی دیگری جای ما را خواهند گرفت. صد سال بعد نه من هستم نه این سیاسی ها و افراد موقت!»

 

احمدرضا عابدزاده در خصوص برنامه اش برای فصل آینده می گوید: «وقتی همه چیز شده رابطه بازی و فامیل بازی من نمی توانم در این فوتبال مربیگری کنم چون اهل مخلصم و چاکرم گفتم به آقایان نیستم. مردم همیشه به من لطف دارند و هر کجا مرا می بینند اظهار لطف می کنند، همین برای من کافی است».

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)