مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: كار سختي در ديدار برگشت فينال جام حذفي با ملوان داريم اما اميدوارم اين بازي را نيز همانند ديدار رفت با پيروزي پشت سر بگذاريم.


حسين عبدي عصر پنجشنبه در گفت و گویی به بازي رفت اين 2 تيم در تهران اشاره كرد و افزود: در آن بازي نيمه نخست، نيمه ملوان بود و نيمه دوم،نيمه پرسپوليس كه خوشبختانه در پايان با پيروزي ما همراه شد.


وي اظهار داشت: به طورحتم اگر بازيكنان ما در ديدار فردا همانند نيمه دوم رفت فوتبال بازي كرده و احساسي نشوند شكست ملوان در انزلي غير ممكن نخواهد بود.


 

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس آمادگي بازيكنان اين تيم را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: درست است كه فرصت كمي براي بازسازي در اختيار داشتيم اما بازيكنان با انگيزه فوق العاده اي كه دارند در همين زمان كم به مرز آمادگي رسيده اند.


عبدي درخصوص تيم ملوان نيز گفت: ملوان تيم بزرگي است همانطور كه پيش از اين نيز اشاره كردم در تهران نيز عالي بازي كردند و به طور حتم آنها براي جبران بازي رفت به ميدان مي آيند.


وي اطمينان داد: پرسپوليس در بازي فردا همانند بازي رفت به پيروزي خواهد رسيد و با خاطره اي خوش اين جام را به پايان مي رساند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)