تا پاسی از نیمه شب اتفاق افتاد
مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تجمع در مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان پایتخت، تا پاسی از نیمه شب اجازه استراحت به بازیکنان و کادر فنی این تیم ندادند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی برگزاری دیدار برگشت فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و ملوان که روز جمعه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود، عده زیادی از هواداران تیم میزبان با تجمع در مقابل هتل کادوسان، تا پاسی از نیمه شب اجازه استراحت به تیم پرسپولیس ندادند.


بر همین اساس، هواداران تیم ملوان در شهر انزلی تا هم اکنون که بامداد روز جمعه است، به جشن و پایکوبی پرداخته و خواب و استراحت را از چشمان بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس گرفته اند.


هواداران تیم ملوان که برای ورود به داخل هتل به این مکان آمده اند با یگان های ویژه نیروی انتظامی شهر انزلی مواجه شدند و در همان جا به تشویق تیم ملوان و شعار علیه پرسپولیس پرداختند.


گفتنی است؛ هواداران ملوان از بدو ورود سرخپوشان به شهر انزلی با شعارهای مختلف سعی در تضعیف روحیه این تیم برای دیدار روز جمعه دارند. ضمن اینکه هم اکنون این شعارها، آتش بازی ها و صدای ناهنجار شیپورهای مختلف به گوش می رسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)