مرجع خبری پرسپولیس : ديدار برگشت فينال جام حذفي ايران از ساعت 17 امروز در حالي در انزلي و بين تيم‌هاي ملوان و پرسپوليس برگزار مي‌شود كه از ساعت‌ها قبل بليت اين ديدار به پايان رسيده و سكوهاي ورزشگاه مملو از جمعيت علاقمندان به فوتبال است.

نكته جالب اينكه با به پايان رسيدن فروش بليت مسابقه، بازار سياه بليت به راه افتاده و پشت در ورزشگاه قيمت بليت‌ها تا 10 هزار تومان كه 5 برابر قيمت معمول است به فروش مي‌رسد.

* ازدحام شديدي در ورزشگاه تختي انزلي و راه‌هاي ورودي به وجود آمده است كه همين موضوع باعث شده تا افرادي كه قصد ورود يا خروج از ورزشگاه تختي را دارند با دردسر مواجه شوند.

موتورسواران طرفدار ملوان در سطح شهر در حال موتورسواري هستند كه هر كدام از آنها پرچم‌هاي تيم خود را در دست دارند و شور و هيجان خاصي شهر را فرا گرفته است.

*پشت ماشين انزلي‌چي‌ها نتيجه 2 بر صفر به سود ملوان پيش‌بيني شده كه با اين نتيجه با توجه به نتيجه 4 بر 2 ديدار رفت، ملوان قهرماني جام حذفي ايران مي‌شود.

 

*لباس‌هاي شماره 9 ملوان كه متعلق به سيروس قايقران، اسطوره فوتبال ملوان است مقابل در ورزشگاه به فروش مي‌رسد.

*خيابان ژاندارمري كه منتهي به ورزشگاه تختي مي‌شود، بسته شده است و فقط مردم پياده مي‌توانند در آن تردد كنند، ضمن اينكه مأموران راهنمايي و رانندگي بر تردد خودروها نظارت ويژه‌اي دارند.

*قرار است در ميدان امام انزلي با تعبيه يك اسكوربورد ديدار فينال جام حذفي به صورت مستقيم پخش شود كه بر همين اساس از مردمي كه موفق به ورود به ورزشگاه نشده‌اند دعوت شده تا با حضور در ميدان امام اين بازي را تماشا كنند.

*صف‌هاي آبخوري درون ورزشگاه به بيش از 40 متر مي‌رسد.

*خبرنگاران با دردسرهاي خاص خود وارد ورزشگاه تختي شدند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)