باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در فرصت باقیمانده بتواند قسط دیگر بازیکن سابق خود را بپردازد.

باشگاه پرسپولیس طبق تعهدی که به بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان سابق خود داده باید تا چند روز دیگر مبلغی بیش از 200 هزار دلار را به حساب این بازیکن واریز تا دومین قسط دروازه‌بان کروات را به حسابش پرداخت کند.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند با رایزنی فدراسیون فوتبال بتوانند این مبلغ را از طریق محل درآمدهای خود در فیفا بپردازند که به نظر می‌رسد امکان چنین موضوعی وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات رادوشوویچ که باید به صورت اقساطی واریز شود دو بار با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرد تا با رایزنی آنها با فیفا از محل مطالبات سرخپوشان، این پول به حساب رادوشوویچ واریز شود اما هر دو بار در فاصله کم تا زمان پرداخت پول به پرسپولیس اعلام می شود که امکان این کار وجود ندارد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با این حال برای پرداخت قسط دوم هم همین نامه را به فدراسیون می زند.

با توجه به اینکه مهدی تاج توانسته بود فیفا را برای پرداخت مطالبات ویلموتس راضی کند تا از محل پول های بلوکه شده این اتفاق رخ دهد، باشگاه پرسپولیس برای بار دوم این درخواست را از فدراسیون می کند اما توفیقی بدست نیاورد.

در این خصوص مطلع شدیم رقم مورد اشاره باید طی چند روز آینده در حساب رادوشوویچ واریز شود اما تا به حال پرسپولیس نتوانسته این پول را تهیه کند. البته رایزنی‌هایی در این خصوص انجام شده و مدیران باشگاه امیدوار هستند بتوانند این پول را تهیه کرده و به حساب رادو واریز کنند.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس در پرداخت اقساط به رادوشوویچ دچار تاخیر شود باید خسارت 200 هزار یورویی را به این بازیکن بپردازد که همین موضوع هم دغدغه دیگری برای مسئولان باشگاه پرسپولیس شده است.

با این همه باشگاه پرسپولیس هنوز برای پرداخت قسط بازیکن سابق خود مهلت دارد و باید دید این رقم در نهایت تهیه خواهد شد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)