پیشکسوت پرسپولیس و مس دیدار دو تیم سابقش را مورد ارزیابی قرار داد.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با برنا در مورد بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس اظهار داشت: مس و پرسپولیس یکی از بازی های خوب و پرهیجان لیگ برتر در هفته های اخیر را از خود به نمایش گذاشتند و فکر می کنم تیم یحیی گل محمدی با شایستگی در این دیدار به پیروزی رسید.

وی که سابقه بازی در هر دو تیم مس و پرسپولیس را دارد با اشاره به شرایط فنی این دیدار تاکید کرد: شروع خوب پرسپولیس در نیمه اول با دو گل برای این تیم همراه شد تا تیم گل محمدی با برتری فنی و عددی راهی رختکن شود اما در نیمه دوم افت پرسپولیس را شاهد بودیم و همین موضوع به مس کمک کرد تا برای دقایقی ابتکار عمل را از پرسپولیس بگیرد. در این دقایق مس به یک گل رسید و می توانست گل دوم و تساوی را به ثمر برساند اما هوش بالای یحیی گل محمدی به کمک پرسپولیس آمد و روند بازی در 20 دقیقه پایانی بار دیگر به سود پرسپولیس شد.

دهنوی افزود: در فاصله زمانی 60 تا 70-75 تیم مس از افت نسبی پرسپولیس استفاده کرد اما تعویض های به موقع و حساب شده کادر فنی سرخ ها کمک کرد تا کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی کند و با گل سوم به نوعی فرصت جبران برای کسب امتیاز برای تیم مس از بین برود. این در حالی بود که به نظر می رسید پرسپولیس در همین بازی نیم نگاهی به دربی داشت و اگر مهاجمان تیم تمرکز بیشتری داشتند می توانستند در ادامه به گل های دیگری هم دست پیدا کنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط مس کرمان گفت: به نظر من در این فصل دست فرزاد حسین خانی برای جنگ در لیگ برتر به لحاظ مهره و بازیکن بسته است. متاسفانه مسئولان شهر توجه لازم را ندارند و این تیم چه در ابتدای فصل و چه در نیم فصل نتوانست مهره ها و بازیکنان کافی و موردنظر کادر فنی را جذب کند و واقعا در حق تیم کم لطفی های زیادی صورت گرفته است. با تمام این اوصاف به نظر من عملکرد فرزاد حسین خانی با این بضاعت تیمش، قابل ستایش است.

دهنوی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: شرایط سخت است اما قهرمانی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست. مهم‌ترین موضوع در مورد بازی های باقی مانده پرسپولیس تا پایان فصل این است که این تیم نباید اشتباه کند و منتظر لغزش و اشتباه رقبایش باشد. پرسپولیس در حال حاضر مانند یک مار زخمی است و این می تواند برای تمام حریفانش خطرناک باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)