پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شجاعت گل محمدی در استفاده از بازیکنان ۳ اخطاره و در آستانه محرومیت از دربی ستودنی بود و مهم‌ترین نکته این بازی به شمار می‌رفت.

اردلان آشتیانی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر مس کرمان اظهار داشت: شجاعت گل محمدی در استفاده از بازیکنان ۳ اخطاره و در آستانه محرومیت از دربی ستودنی بود و مهم‌ترین نکته این بازی به شمار می‌رفت و این بازیکنان هم عملکرد خوبی در این بازی داشتند.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و به خوبی از جناحین بهره برد و جابه جایی اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی باعث شد که سعید صادقی بتواند گل اول را بزند. مهدی عبدی هم با فرار خود توانست یک پنالتی به نفع تیم خود بگیرد و گولسیانی آن ضربه پنالتی را به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد.

*بردن مس از لحاظ روحی و روانی برای دربی تأثیرگذار است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در ابتدای نیمه دوم، پرسپولیسی‌ها در شروع مجدد می‌توانستند به گل سوم دست یابند، اما این اتفاق رخ نداد و آفساید اسماعیلی‌فر گرفته شد. مس کرمان با اشتباه پورعلی گنجی توانست یکی از گل‌ها را جبران کند و بعد از آن فشار وارد کرد، اما ناموفق بود.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها با این برد به مصاف استقلال در دربی می‌روند، گفت: به نظرم بردن مس کرمان از لحاظ روحی و روانی برای بازی دربی تأثیرگذار است. اگر استقلال و سپاهان برابر حریفان خود پیروز نشوند در آن صورت پرسپولیس روز خوبی در دربی خواهد داشت. یحیی با وجود اینکه ۱۰ بازیکن ۳ کارته داشت، اما از همه آن‌ها بازی گرفت و بردن مس کرمان برایش اهمیت داشت.

*مس از لحاظ فنی ضعیف بود و برنامه مشخصی نداشت

آشتیانی در پایان درباره عملکرد تیم مس کرمان گفت: به نظرم این تیم کرمانی از لحاظ فنی ضعیف بود و برنامه و پلن مشخصی برابر تیم پرسپولیس نداشت و هدفی هم برای باز کردن دروازه سرخپوشان نداشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)