پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راهبرد و برنامه خوب یحیی گل‌محمدی در دربی و البته اشتباه ساپینتو موجب شد تا پرسپولیس فاتح این دیدار حساس باشد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در صدمین شهرآورد پایتخت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم چرا که دو مربی با تفرکات و استراتژی خودشان آمده بودند. در این میان تفکرات یحیی به ساپینتو چربید و توانست با ارائه برنامه‌ای هوشمندانه، فاتح این مسابقه بزرگ باشد.

وی افزود: نیمه اول و دقایقی از نیمه دوم بازی از نظر کیفیت سطح خوبی داشت اما بیشتر به خاطر شرایط دو تیم و حساسیت موجود بود که به بازی هیجان می‌داد. در این مسابقه یک تیم حتما باید برنده می‌شد. سپاهان دوست داشت بازی مساوی شود و به همین خاطر باید یک تیم بازی را می‌برد. با توجه به این موضوع یحیی هم می‌دانست که یک امتیاز با باخت هیچ فرقی ندارد و تیمش را تنها برای برد به زمین فرستاد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در چینش نفرات و استفاده از ابزار با توجه به دارایی‌هایش خیلی بهتر از استقلال عمل کرد. به نظر من برخی تصمیمات ساپینتو هم غلط بود و به پرسپولیس کمک کرد تا در این بازی به برد برسد. برای مثال ارسلان مطهری که به اصطلاح یک بازیکن دربی باز بود در این بازی روی نیمکت نشسته بود.

وی تاکید کرد: هوادار چهره هجومی پرسپولیس را دوست دارد و فکر می‌کنم از عملکردی که تیم در دربی داشت لذت برد. از طرفی باید از آنالیز خوب کادر فنی پرسپولیس نیز تمجید کرد چرا که قایدی تنها یکی دو بار صاحب توپ شد و کاری نتوانست کند. محبی هم که اصلا از جریان بازی خارج شده بود.

وی در مورد بالا رفتن شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: ابتدای لیگ هم گفتم که رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی سپاهان است. شاید بازی‌های سپاهان روی کاغذ آسان‌تر باشد اما همانطور که در دیدار مقابل ملوان دیدیم، هیچ چیزی در فوتبال از پیش تعیین شده نیست. پرسپولیس می‌تواند با عملکردی خوب حتی روی اعتماد به نفس سپاهان هم کار کند و در پایان قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)