رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای مجمع به این موضوع اذعان داشتند که در یک سال اخیر در باشگاه پرسپولیس قوانین بدون نقص انجام شده است.

حسین شهریاری در گفت‌و‌گو با برنا؛ در مورد برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس در حضور مسوولان وزارت ورزش اظهارداشت: جلسه خوبی را در مورد بررسی عملکرد مدیران پرسپولیس در یک سال اخیر شاهد بودیم و طی این جلسه اعضای مجمع به این موضوع اذعان داشتند که در پرسپولیس در این مدت قوانین بدون نقص انجام شده است و تلاش ها برای پی‌گیری و رفع مشکلات 10 سال اخیر باشگاه ادامه دارد تا مشکلات و نواقص قبل پی‌گیری و رفع شود تا سهامداران باشگاه به عنوان شرکتی فعال بتوانند بهره لازم را ببرند.

وی در ادامه در مورد ایجاد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس تاکیدکرد: ایجاد تغییرات یکی از مواردی است که باید در مجمع در مورد آن تصمیم گیری شود که فعلا تغییراتی ایجاد نشده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حضور دوباره این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: وظایف برای رفع مشکل در این زمینه به خوبی انجام شده است و امیدواریم در ادامه راه مشکلات به طور کامل حل شده و تیم بتواند دوباره در این رقابت ها حضور پیدا کند. با تمام فراز و نشیب‌ها موانع برای کسب مجوز حرفه‌ای با هزینه های زیادی در دست بررسی بود که این موضوع فشار زیادی را به باشگاه وارد کرد با این وجود تیم توانست با شرایط خوبی به کار خود ادامه دهد.

حسین شهریاری در خصوص وضعیت حال حاضر تیم در رقابت های لیگ برتر و پیروزی در دربی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این دیدار برای دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود و بازی با استرس بالا انجام شد که در نهایت پرسپولیس موفق شد پیروزی ویژه‌ای را در این بازی به دست آورد.

وی در مورد فعالیت باشگاه در زمینه بانوان خاطرنشان کرد: اجرای این مساله در مصوبات هیات مدیره قرار دارد و باشگاه پرسپولیس قصد دارد در عرصه فعالیت بانوان در تیم چوگان فعال شود که برنامه های اجرایی آن در دست اقدام است.

این عضو هیات مدیره قرمزها در مورد بحث میزبانی پرسپولیس در استادیوم آزادی در آسیا خاطرنشان کرد: شرکت توسعه و تجهیز در حال انجام مسائل مربوط به ورزشگاه آزادی است و در بحث ایجاد اصلاحات اقدامات خوبی را انجام داده است تا بتوانیم از استادیوم آزادی برای میزبانی بهره برداری لازم را داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)