پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر گل‌محمدی ریسک‌پذیر باشد و از داشته‌ها و توانایی‌های تیمش به نحوه احسن استفاده کند به طور حتم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان خواهد شد.

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس از ابتدای بازی باید مدافعان این تیم را از جلو پرس کند و اجازه ندهند بازیکنان‌شان از خط عقب بازی‌سازی را آغاز کنند. همچنین هافبک‌های پرسپولیس، پشت مهاجمان قرار گیرند تا فاصله‌ای بین خطوط هافبک و حمله وجود نداشته باشد، بدین ترتیب خط هافبک گل‌گهر سیرجان از بازی خارج شوند. ضمناً مدافعان هم نزدیک به هافبک‌ها در وسط زمین، اجازه فکر کردن را از بازیکنان گل گهر بگیرند.

وی ادامه داد: خط هافبک پرسپولیس بازیکنان خوبی در اختیار دارد که هم خلاق و هم سرعتی و دریبل‌زن هستند. بر همین اساس با طراحی و بازی‌سازی می‌توانند مهاجمان را صاحب موقعیت گلزنی کنند. در ضمن باید فورواردها با بازی‌سازی خودشان در خط حمله برای هافبک‌ها فضا ایجاد کنند تا بتوانند با خلاقیت‌های خودشان صاحب موقعیت گل شوند. امیدوارم هافبک‌ها به خوبی وظیفه‌شان را انجام بدهند و از همان ابتدای بازی مقابل گل‌گهر سیرجان، نبض بازی را در دست داشته باشند.

*بازیکنان آینده‌داری در پرسپولیس حضور دارند

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه بازیکنان آینده‌داری در تیم پرسپولیس حضور دارند، عنوان کرد: پرسپولیس در خطوط دفاع، هافبک و فوروارد نفرات جوان زیادی را در اختیار دارد، بالطبع این بازیکنان آینده‌دار با حضور در ترکیب اصلی برای سال‌های آتی آماده‌تر خواهند شد. بر همین اساس این فصل شاهد بودیم که یحیی گل‌محمدی بیشتر به جوان‌ترهای تیمش اعتماد کرد و همین مسئله باعث شده که پرسپولیس شایستگی‌های خودش را در مسابقات لیگ برتر نشان بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهادی برای گل‌محمدی داشت و گفت: اگر گل‌محمدی ریسک‌پذیر باشد و از داشته‌ها و توانایی‌های تیمش به نحوه احسن استفاده کند به طور حتم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان خواهد شد. پرسپولیس باید از هر ۲ مهاجم خوب خودش همچون عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی از ابتدای بازی کنار هم استفاده کند. قطعاً تیم تهاجمی همچون پرسپولیس پتانسیل بازی تهاجمی را دارد و می‌تواند با استفاده از مهاجمان بیشتر، یک بازی دیدنی و زیبا را به تماشاگران هدیه بدهد.

* نباید استرس به تیم وارد شود

عربشاهی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر لازم است دست به ریسک بزند و با تمام قوا برای گرفتن هر دو جام بازی کند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس نفرات اصلی خوبی در داخل زمین و هم روی نیمکت دارد. بنابراین نباید استرس به تیم وارد شود و باید با تمام قوا به مصاف حریفان در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برود. هم اکنون روحیه بالا در تیم و تمام بازیکنان حاکم بوده و این شرایط روحی و روانی مهمترین عامل موفقیت هر تیمی است. بر همین اساس پرسپولیس با تمام قدرت در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)