پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان مقتدرانه و آگاهانه مقابل گل‌گهر سیرجان بازی کردند و برنده از زمین مسابقه خارج شدند.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، درباره بُرد سرخپوشان مقابل گل‌گهر و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس نیمه اول خوب بازی کرد و به نتیجه مدنظرش رسید. تیم یحیی بازی را خوب اداره کرد، اما در اواخر نیمه دوم بازی سخت شده بود.

وی افزود: سرخپوشان مقتدرانه و آگاهانه بازی کردند و برنده از زمین مسابقه خارج شدند. تیم پرسپولیس با بُرد مقابل گل گهر در جمع ۴ تیم برتر جام حذفی قرار گرفت و به نظر من سرخپوشان می‌توانند به فینال جام حذفی راه یابند.

*تیم‌ها در جام حذفی بسته بازی می‌کنند

کلهر درباره اینکه پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی باید مقابل تیم هوادار بازی کند، گفت: بازی جام حذفی از حساسیت خاصی برخوردار است و خیلی از تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و این موضوع کار را برای تیم‌های بزرگ سخت می‌کند. البته به نظرم پرسپولیس می‌تواند تیم هوادار را شکست بدهد و ۹۰ تا ۹۵ درصد شانس رسیدن به فینال این رقابت‌ها را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی آل کثیر در ۲ هفته متوالی گفت: آل کثیر شایستگی خود را نشان داده است. شاید اگر آن مصدومیت و حاشیه‌ها برایش رخ نمی‌داد با خصوصیت تکنیکی بالای خود می‌توانست در سطح ملی جایگاهی داشته باشد.

*پرسپولیس بیشتر از رقبا شایسته قهرمانی در لیگ و جام حذفی است

وی درباره اینکه احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی وجود دارد، گفت: به نظرم فینال جام حذفی زیبا و جذاب خواهد بود چرا که هر ۲ تیم باید بازی باکیفیتی ارائه بدهند تا یکی از آن‌ها قهرمان شود.

کلهر در پایان در خصوص اینکه پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی قهرمانی است، خاطر نشان کرد: به نظرم سرخپوشان بیشتر از رقبای خود شایسته قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال هستند. امیدوارم در ۳ بازی باقیمانده لیگ برتر شاهد بازی‌های پرگلی باشیم و بازی‌ها کسل کننده نباشد چرا که بازیکنان تیم ملی از دل لیگ و جام حذفی بیرون می‌آیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)