بازیکن قدیمی پرسپولیس گفت: خوشبختانه در این فصل و یا در جام حذفی پرسپولیس هر زمان خواسته برنده شود این‌طور شده و حالا هم قطعا می‌خواهد پیکان را شکست بدهد.

رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی حساس هفته بیست‌وهشتم این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: پرسپولیس هر زمان به امتیاز نیاز داشته، رفته و نتیجه مورد نظرش را گرفته است. مثلا نیاز داشت استقلال را ببرد که برد. قرار بود در جام حذفی گل گهر را شکست بدهد که این کار را کرد و بالا رفت.

وی افزود: از آن طرف سپاهان هم با ملوان مساوی کرد تا همه‌چیز به سود پرسپولیس رقم بخورد. برای همین است که می‌گویم پرسپولیس هر زمان لازم باشد کارش را می‌کند و الان هم تقریبا ۹۹ درصد قهرمانی‌اش را مسجل کرده و چند امتیاز دیگر لازم دارد.

یوسفی در ارتباط با موضوع میزبانی بازی پرسپولیس و پیکان که مسئولان باشگاه استقلال به‌شدت به آن واکنش نشان دادند گفت: این رفتارها بچگانه است! بیاییم حرفه‌ای باشیم. ممکن است حتی آن‌ها حق داشته باشند ولی فوتبال حرفه‌ای یعنی این‌که وقتی مسئولان گفتند فلان جا بازی کنید باید بروید و به دستورات عمل کنید.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: از کجا معلوم پرسپولیس در آزادی امتیاز از دست ندهد؟ این حرف‌های بچگانه برای این است که مشکلات‌شان را گردن این و آن بیاندازند.

یوسفی اضافه کرد: دوستان بعد از این‌که دربی را باختند اول سراغ داوری رفتند و سر داوران خراب شدند. بعد مسائل میزبانی را مطرح کردند و حالا هم می‌خواهند رفتارهایی را از خودشان نشان بدهند که مثلا مقصر ما نیستیم! در صورتی که فوتبال درون زمین حرفش را می‌زند. بروید خودتان را تقویت کنید که دربی را نبازید.

یوسفی تأکید کرد: آرزو می‌کنم که پرسپولیس قهرمان شود چون با نتایجی که در این اواخر گرفته ثابت کرده یک تیم کاملا متحول شده است. اگر پرسپولیس از ابتدای فصل هم این بازی‌ها را ارائه می‌کرد الان نیازی نبود این حرف‌ها را بزنیم و تیم قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)