مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما فقط تأکید کردیم بازی با پیکان هر کجا برگزار شود باید هواداران‌مان حضور داشته باشند.

رضا درویش پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان درباره اعتراض استقلالی‌ها به میزبانی تیم پیکان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: به ما ربطی ندارد. به میزبانی اعتراض داشتند؛ به میهمان می‌شود اعتراض داشت؟ من خبر ندارم.

وی در مورد اینکه پیش از این از جانب او اعلام شده بود پرسپولیس اجاره ورزشگاه آزادی را برای بازی با پیکان پرداخت نخواهد کرد، گفت: مگر ما میزبان هستیم؟ ما کجا چنین درخواستی داشتیم؟ ما گفتیم هر جا بازی را برگزار می‌کنند هواداران ما هم باید باشند، چون هفته‌های حساسی است و حیف است هواداران نباشند. کما اینکه خیلی از بازی‌های ما بدون تماشاگر بوده است، ولی در هفته‌های آخر حضور هواداران گرمابخش فضای بازی برای بازیکنان است. ما گفتیم هر جا بازی کنیم با تماشاگر بازی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه شورای تأمین به دلیل حضور هواداران پرسپولیس با برگزاری بازی در کرج مخالفت کرده است، گفت: آنهم ما باید پاسخگو باشیم؟! هر جا هوادار باشد به نفع ماست. ما خواستیم از این امتیاز بی‌بهره نباشیم.

درویش در واکنش به اعتراضات زیاد استقلال و سپاهان به بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: متأسفانه گاهی اوقات مسائل غیرورزشی و حاشیه‌ای غالب است. امیدوارم به فضایی برسیم که دغدغه همه، تیم‌شان باشد. مگر این تقویم را 9 فروردین ندادند؛ مگر ما در آن زمان اعتراضی کردیم؟! مگر زمانی که هفت هفته قبل از آنها بازی کردیم اعتراض کردیم؟! اگر اعتراضی داشتند باید قبلاً انجام می‌دادند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بدهی مالیاتی برانکو بار دیگر دردسرساز شده است، گفت: یک بدهی مالیاتی داشت که پرداخت کردیم. حدود چهار میلیارد تومان بود.

«اما گفته می‌شود بدهی مالیاتی برانکو 800 هزار دلار است.» مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به طرح این سوال نیز عنوان کرد: من تا حالا چنین چیزی نشنیدم. یقیناً اشتباه می‌کنید. 800 هزار دلار می‌شود 40 میلیارد تومان.

درویش در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال صورتجلسه مربوط به انتقال بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی را امضا کرده است؟»، تصریح کرد: نمی‌دانم و خبر ندارم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)