مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد قهرمانی حق تیمش بود گرچه به دلیل نیمکت‌نشینی‌اش در این تیم انتقاداتی نیز دارد.

 

اشپیتیم آرفی پس از بازی دیروز مقابل ملوان در خصوص قهرمانی پرسپولیس و علی دایی حرفهای جالبی زد که مصاحبه وی را در  زیر می‌خوانید:

 

*بالاخره پرسپولیس هم قهرمان جام حذفی شد؟

– بله، در طول فصل خیلی تلاش کردیم و در نهایت توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم.

*قبول داری در انزلی خوب بازی نکردید؟

 

 

– بازی سختی بود و بازی مقابل هواداران و چنین جوی خیلی مشکل بود. قبول دارم ما خوب بازی نکردیم و هه دیدند که مجبور شدیم کمی محتاط و دفاعی بازی کنیم.

 

*به همین دلیل با شکست قهرمان شدید؟

– مهم نیست. مهم قهرمانی تیم است که ما توانستیم آن را کسب کنیم.

 

*فکر می‌کنی حق پرسپولیس بود که قهرمان شود؟

– چراکه نه؟! ما در 4 بازی آخر لیگ برتر هم خیلی خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم در اواخر بازیها تازه تیم انگیزه گرفته بود و خوب بازی می‌کرد.

 

*اما بعضی‌ها اعتقاد داشتند که پرسپولیس با کمک داوری و حتی فدراسیون قهرمان شده است؟!

– داور به ما چه کمکی کرد؟

 

* خب مثلا سرمربیان فولاد خوزستان و ملوان اعتقاد داشتند فدراسیون می‌خواست پرسپولیس قهرمان شود به همین دلیل در بازی مقابل فولاد بازیکن حریف را داور سریع اخراج کرد و در بازی رفت مقابل ملوان نیز بازیکن حریف چنین مسأله‌ای رخ داد.

– در بازی با فولاد داور قانون را اجرا کرد، مگر زمانی که بازیکن توپ را به صورت عمد با دست می‌زند داور چه کار کند؟ قانون می گوید کارت زرد و آن بازیکن هم کارت زرد دوم گرفت. در بازی با ملوان هم بازیکن حریف با خطا موقعیت مسلم گل گرفت و داور باید اخراج می‌کرد. حالا چطور ادعا می‌کند که داور به نفع پرسپولیس بوده؟ شاید چون داوران قانون را اجرا کردند چنین حرفهایی را می‌زنند. تازه من که فکر می‌کنم داور حق پرسپولیس را خورد.

 

*چطور؟

– در همان بازی رفت حداقل 2 پنالتی ما گم شد در صورتی که داور می‌توانست هر 2 پنالتی را اعلام کند چون قانون را اجرا می‌کرد.

 

*پس اعتقاد داری داوران به نفع پرسپولیس قضاوت انجام نداده‌اند؟

– صددرصد چنین اعتقادی دارم تازه اگر داوری به نفع پرسپولیس بود ما قهرمان لیگ برتر می‌شدیم.

 

*بگذریم،‌ آرفی در این فصل نیمکت‌نشین بود اما هر زمان هم که بازی می‌کرد عملکرد خوبی داشت، درست است؟

– من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تابع کادر فنی؛ بنابراین هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد من باید بپذیرم.

 

*اما فکر نمی‌کنی که حق تو اینقدر نیمکت‌نشینی نبود؟

– من هر زمان که بازی کردم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دادم اما نمی‌دانم چرا باز هم نیمکت‌نشین می‌شوم به هر حال فوتبال است و شاید در تمام دنیا این مسائل باشد چراکه مربیگری در تیم سلیقه‌‌ای است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)