مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد بازی با پیکان یکی از سخت ترین و سنگین ترین بازی های پرسپولیس بود و با پیروزی مقابل پیکان گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برتر برداشت.

جمشید شاه محمدی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی بسیار خوبی بود و درعین‌حال بسیار سنگین بود. پرسپولیس موقعیت های خوبی ایجاد کرد ولی در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و هم اینکه دروازه پیکان روز خوبی را مقابل پرسپولیس سپری کرد.

محمدی درخصوص نوع بازی پیکان و اینکه دفاع محض را در دستور کار داشتند گفت: متاسفانه پیکان بسیار بسته بازی می‌کرد. این تیم به دنبال کسب امتیاز بود و نمی خواست بازنده باشد برای همین 11 نفره دفاع می‌کردند، تا بتوانند با کسب یک امتیاز بازی را دربیاورند. البته این تیم یکی دو موقعیت داشت که موفق هم نبود.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه درباره روز خوب رشید مظاهری که موقعیت های زیادی را از پرسپولیس گرفت، گفت: مظاهری بهترین بازیکن پیکان بود که با درخشش خود یک‌تنه مقابل حملات پرسپولیس ایستادگی کرد ولی درنهایت این ایستادگی هم شکسته شد. او سعی داشت به پیکان کمک کند ولی حملات متعدد پرسپولیس کاری کرد که او هم نتواند مانع گلزنی پرسپولیس شود.

شاه محمدی در مورد اینکه چرا پرسپولیس دیر به گل رسید گفت: فشار روحی روانی زیادی این روزها بر روی پرسپولیس وجود داشت برای همین این فشار باعث شده بود که دیرتر به گل برسند. پرسپولیس اگر نمی‌برد صدر و حتی شاید قهرمانی را از دست می‌داد برای همین استرس زیاد باعث شده بود نتوانند به گل برسند با اینکه صاحب توپ و میدان بودند.

شاه محمدی در ادامه در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: با توجه به پیروزی پرسپولیس و سپاهان و تساوی استقلال مقابل صنعت نفت باید بگویم استقلال از دور خارج شد و حالا بین سپاهان و پرسپولیس باید قهرمان مشخص شود که با توجه به شرایط پرسپولیس من عقیده دارم شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از سپاهان است. پرسپولیس باید در دو بازی آینده مثل دربی و همین بازی با پیکان بازی کند و تمرکز لازم را داشته باشد و متعاقبا یحیی نگذار آرامش تیمش به هم بریزد پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود.

شاه محمدی در مورد بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی و مسائلی که پیش آمده گفت: ببینید پرسپولیس حق داشت که با حضور هوادارانش در این شرایط بازی کند از سوی دیگر هم طبیعی است که پیکان بخواهد در زمین خوش بازی کند اما این تیم زمینی ندار که بتواند تماشاچی در آن حضور پیدا کند. البته این مشکل تنها پیکان نیست ما در تهران ورزشگاه استاندارد نداریم و برای همین باید در آزادی بازی کنیم. از سوی دیگر باید بگویم پیکان در بازی با ورزشگاه آزادی غریبه نبود و بارها در این ورزشگاه بازی کرده بود. من مقصر اصلی این موضوع را فدراسیون فوتبال می دانم که در تهران به جز آزادی یک زمین استاندارد برای برگزاری بازی نداریم. یک ورزشگاه تختی بود که آن هم هزار و یک مشکل دارد.

شاه محمدی در مورد اعتراض سپاهان و استقلال در خصوص برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی گفت: این دوتیم وقتی در کورس قهرمانی از پرسپولیس عقب افتادند برای اینکه بتوانند جوابی برای هوادارانشان داشته باشند دست به فرافکنی زدند و مدام بیانیه دادند. این دوتیم به جای بازی در میدان می خواهند بیرون میدان امتیاز بگیرند.

شاه محمدی در مورد خط حمله پرسپولیس گفت: عیسی این روزها آماده ترین مهاجم پرسپولیس است و مقابل پیکان هم خوب و موثر بازی کرد. شاید گل نزد اما مدافعان این تیم را خیلی اذیت کرد.

شاه محمدی در مورد داوری ها و اینکه استقلالی ها می گویند سوت ها به نفع پرسپولیس زده می شود گفت: من نمی دانم این حرف ها از کجا در می آید؟ اینقدر که دراین فصل به ضررپرسپولیس سوت زدند به نفع این تیم سوت نزدند. درهمین بازی با پیکان یک پنالتی مسلم را بر روی سعید صادقی داور نگرفت بعد می گویند به نفع پرسپولیس سوت می زنند. من عقیده دارم برای حل شدن مشکلات داوری فدراسیون باید هر چه زودتر VAR بیاورند تا این مشکلات به وجود نیاید. این راهم اضافه کنم اینکه می گویند تحریم هستیم و نمی توانیم VAR وارد کنیم بهانه است الان شرکت های دانش بنیان خودمان می توانند مشکل فدراسیون را حل کنند.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند هم قهرمان لیگ برتر و هم جام حذفی شود گفت: چراکه نه پرسپولیس توان قهرمانی در هر دو جام دارد. اگر تمرکز خودشان را حفظ کنند و هر بازی را مثل یک فینال جدی بگیرند می‌توانند بازهم دبل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)