پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌گهر مثل پیکان نمی‌تواند برای پرسپولیس خطر ایجاد کند و معتقدم سرخپوشان بازهم نماینده سیرجان را شکست می‌دهند.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایرنا در رابطه با رقابت پرسپولیس در صدر جدول با تیم سپاهان، اظهار داشت: تنها دو دیدار دیگر تا قهرمانی باقی مانده و پرسپولیس مطمئنا مانند بازی‌های قبل می‌تواند موفق باشد چون در بین گزینه‌های مدعی، پرسپولیس راه قهرمانی را بلد است.

وی افزود: زمانی که پرسپولیس به سپاهان بازی را واگذار کرد خیلی‌ها عنوان کردند کار تمام شده اما همانطور که دیدید پرسپولیس به بهترین شکل توانست شرایط را کنترل کند و بازی به بازی پیش برود تا دوباره به صدر جدول برسد. چون این پرسپولیس راه قهرمانی و صدرنشینی را خوب آموخته است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با برتری تیم فوتبال سرخپوشان مقابل پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، تصریح کرد: واقعا پرسپولیس خیلی حرفه‌ای این مسابقه را برد. چرا که ابتدا پیکان دنبال حفظ نتیجه و گل نخوردن بود و این کار را سخت کرد. همین موضوع باعث شد تا استرس هم به سراغ بازیکنان بیاید. اما پس از آن رفتار یحیی گل‌محمدی واقعا حرفه‌ای بود.

وی تاکید کرد: باید از رفتار یحیی گل‌محمدی در این بازی تجلیل کرد چرا که ابتدا رفته رفته دوباره اعتماد به نفس را به بازیکنان بازگرداند. او سپس با تعویض‌های خوبی که انجام داد توانست تغییری در روند بازی ایجاد کند و در نهایت هم با همین تعویض‌ها مسابقه را ببرد.

کرمانی‌مقدم در خصوص اینکه برخی‌(استقلالی ها بدون دلیل) معتقد بودند پرسپولیس با کمک داور به برد رسیده است، گفت: این چه حرفی است؟ هر کسی فوتبال بفهمد اول دید که سعید صادقی را زدند که داور نگرفت. پس از آن خطا روی لیاندرو پریرا کاملا مشهود بود. بعد هم توپ با دست بازیکن حریف برخورد کرد. برخی به خاطر تعصبات رنگی حرف‌هایی را بیان می‌کنند که غیر منطقی است.

وی در خصوص اینکه آیا گل‌گهر میتواند در راه قهرمانی برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند؟ گفت: گل‌گهر تیمی است که فوتبال بازی می‌کند. پرسپولیس هم نشان داده که مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند و برای حفظ نتیجه و بازی بسته نمی‌آیند، نتیجه بهتری گرفته است. گل‌گهر دنبال رتبه چهارمی است و باید امتیازات این بازی را بگیرد. پس می‌آید فوتبال بازی کند و به همین خاطر پرسپولایس می‌تواند دوباره مانند جام حذفی این تیم را شکست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)