پیشکسوت پرسپولیس گفت: رقابت هفته سی‌ام و پایانی برای مدعیان بسیار حساس است و سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در این بازی به دست خودش رقم خواهد خورد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا درباره دیدار حساس پرسپولیس مقابل نساجی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس باید در این دیدار همه توان و فکر خود را برای قهرمانی ذخیره کند. این تیم برای قهرمانی محکوم به شکست نساجی است تا بتواند به این عنوان دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: نساجی در این فصل تیمی خوب و با انگیزه بود و تا به اینجای فصل نیز با توجه به توانشان در لیگ عملکرد موفقی از خود به جای گذاشتند. به طور قطع بازی سپاهان و مس کرمان نیز از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که سپاهان برای قهرمانی می‌جنگند و مس برای اینکه به دسته پایین‌تر سقوط نکند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال برخی تیم‌ها داوری را مهم‌ترین دلیل عدم موفقیت خود دانسته‌اند خاطرنشان کرد: شلوغ کردن هیچ دردی را درمان نمی‌کند. تا زمانی که VAR در لیگ نباشد اشتباهات داوری وجود دارد. اشتباهات برای همه تیم‌ها بوده و برای همه نیز پنالتی گرفته شده است ولی اگر بخواهیم با مطرح کردن این مسئله قهرمانی یک تیم را زیر سوال ببریم، کار درست و اخلاقی نیست.

خان‌محمدی در پایان گفت: با شلوغ‌کاری و گردن انداختن مشکلات، نباید به دنبال لوث کردن قهرمان باشیم چرا که این موضوع به هیچ وجه درست نیست. شاید در هفته پایانی نتایج به گونه دیگری رقم بخورد و سپاهان قهرمان لیگ شوند. آن چیزی که مهم است پس از پایان لیگ باید به تیم قهرمان تبریک گفت و نباید این قهرمانی را زیر سوال برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)