اردوی تیم فوتبال پرسپولیس بیست‌وچهار ساعت قبل از بازی با نساجی مازندران در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران دو میهمان ویژه داشت.

هواداران پرسپولیس با حضور در محل اقامت این تیم در قائمشهر به تشویق تیم محبوبشان پرداخته و شعار قهرمانی سر دادند.

کامبیز دیرباز هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون که از علاقه‌مندان پرسپولیس است در هتل اقامت قرمزپوشان حضور پیدا کرد و با کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کرد.

بازیکنان پرسپولیس برای بازی فردا نگرانی بزرگی داشتند، آنها نگران بودند استقبال و ازدحام جمیعت باعث نشود برای رفتن به سمت ورزشگاه با مشکل مواجه شوند.

شیث رضایی کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس میهمان دیگر این تیم بود، او با بازیکنان و مربیان تیم سابقش دیدار و آرزوی موفقیت کرد آنها فردا در قائمشهر جشن قهرمانی بگیرند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس فردا در ورزشگاه وطنی جشن قهرمانی خواهد گرفت و به آنچه لیاقتش را دارد خواهد رسید.

رضایی با اشاره به حساسیت بازی با نساجی مازندران در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: به طور حتم جدال سخت و حساسی پیش‌روی قرمزپوشان تهرانی است اما روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با نساجی مازندران بسیار بالاست.

وی افزود: کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان پرسپولیس گوشزد کرده‌اند و آنها با آمادگی و شناخت کامل رودرروی حریف خود صف‌آرایی می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:پرسپولیس در هفت سال گذشته، ۶ بار به مقام قهرمانی رسیده و یک بار نایب قهرمان شده است که نشان از ثبات و قدرت تیم بزرگ پرسپولیس دارد.

رضایی تصریح کرد: پرسپولیس در هر شهری که حضور داشته باشد میزبان است، این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)