پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً گرفتن جام قهرمانی حذفی یک رکورد شیرین و دست نیافتی دیگر در این فصل برای پرسپولیس است و همه برای این مهم جانانه تلاش خواهند کرد.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و نساجی در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قهرمان شدن پرسپولیس در اختیار خودش است و فقط باید مقابل نساجی به پیروزی برسد تا جام را بگیرد. با توجه به اینکه این فصل مشکلات زیادی از سوی تیم‌ها و برخی کارشکنی‌ها در روند قهرمانی پرسپولیس به وجود آمد، اما هیچ سدی هم نتوانست مانعی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایجاد کند.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی پرسپولیس با نساجی در آخرین هفته لیگ برتر یک روز به یادماندنی و خاطره‌انگیز دیگر برای پرسپولیسی‌ها باشد. چون گرفتن ششمین قهرمانی طی ۷ سال، یک رکورد دست نیافتنی خواهد بود و سال‌ها درباره سال‌های اوج پرسپولیس صحبت خواهند کرد.

شافعی با اشاره به اینکه قهرمانی پرسپولیس در این فصل پاک‌ترین قهرمانی‌ها تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه دیدار پرسپولیس و نساجی یک بازی حساس است، به طور حتم نساجی یک بازی جانانه و مردانه را مقابل پرسپولیس ارائه خواهد کرد. پرسپولیس به حساسیت جدولی واقف است و بازیکنان می‌دانند که برای قهرمان شدن بدون حرف و حدیث در لیگ برتر باید به بهترین شکل فرامین تاکتیکی کادر فنی و مربیان را در زمین پیاده کنند.

*پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم برنامه دارد

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم برنامه دارد، تصریح کرد: پرسپولیس ابتدا تمرکزش گرفتن قهرمانی در لیگ برتر است و به طور حتم بعد از دیدار با نساجی در لیگ برتر، کادر فنی و گل‌محمدی با تفکر، برنامه‌ریزی و شیوه‌ای دیگر، برای قهرمانی جام حذفی حرکت خواهد کرد تا دل هواداران را بیشتر شاد کنند. قطعاً گرفتن جام قهرمانی حذفی یک رکورد شیرین و دست نیافتی دیگر در این فصل برای پرسپولیس است و همه برای این مهم جانانه تلاش خواهند کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: فکر نمی‌کنم پرسپولیس از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، چون تمامی مراحل صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس به درستی انجام شده و خللی در دریافت مجوز صورت نگرفته است. این اتفاقات زیبنده فوتبال ایران نیست که با این همه ظرفیت و توانایی در فوتبال ایران، دو تیم بزرگ آسیا از لیگ قهرمانان حذف شوند.

*نمی‌شود خوشبینانه به قهرمانی در جام ملت‌ها نگاه کرد

شافعی در مورد اینکه تیم ملی شرایط سختی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد، خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ملی فوتبال ایران قرعه راحت و آسانی در گروه خودش دارد، اما در مراحل حذفی این رقابت‌ها کار سختی مقابل تیم‌های قدرتمند قاره آسیا خواهد داشت. تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌ها کار دشوار و سختی را پیش‌رو دارد و نمی‌شود خوشبینانه به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها نگاه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)