مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال امید با اعلام قطعی بودن جدایی اش از تیم سایپا گفت: تیم آینده‌ام را با مشورت علی دایی و ظرف یک هفته آینده انتخاب خواهم کرد.

 

کریم انصاریفرد ضمن بیان این مطلب افزود: از استقلال و 5 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و در حال بررسی این پیشنهادها هستم تا بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم.


وی با بیان اینکه از باشگاه های اروپایی هم پیشنهادهایی دارم، تصریح کرد: برای انتخاب تیم آینده ام حتما با علی دایی مشورت خواهم کرد چرا که در ایران کسی به اندازه او تجربه حضور در تیم های اروپایی را ندارد و هر توصیه ای ایشان داشته باشند به آن عمل می کنم


مهاجم فصل گذشته سایپا درخصوص احتمال ادامه حضورش دراین تیم گفت: تاکنون مسئولان سایپا هیچ مذاکره ای با من نداشته‌اند .


انصاریفرد در مورد وضعیت تیم فوتبال امید برای دیدار با عراق اظهار داشت: بازیکنان تیم امید در شرایط خوبی قرار دارند و بسیار با انگیزه و مصمم تمرین می کنند و تنها مشکل ما هماهنگی تیمی است که امیدوارم در روزهای باقی مانده به انسجام تیمی لازم دست پیدا کنیم .


وی اضافه کرد: ما در اربیل کار سختی مقابل عراق پیش رو خواهیم داشت ولی بازیکنان تیم امید از نفرات باتجربه ای تشکیل شده اند که از آمادگی بالایی برخوردارند و می توانیم با پتانسیلی که داریم این مرحله دشوار را با موفقیت پشت سر بگذاریم.


مهاجم تیم امید تاکید کرد: تمام بازیکنان نهایت تلاش خود را برای آمادگی جهت دیدار با عراق بکار گرفته اند و هیچکس کم کاری نمی کند و امیدوارم با کسب نتیجه لازم در دیدار مقابل عراق گام بلندی برای صعود به المپیک لندن برداریم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)