مرجع خبری پرسپولیس : سال گذشته کاشانی به درخواست علی دایی سه بازیکن را جذب کرد که هر سه جزو بازیکنان خلاق تیم‌های خود بودند و هر کدام برای خود بروبیایی داشتند.

 

رضایی، نوری و فشنگچی که  در پرسپولیس هم مهره‌های تاثیرگذاری بودند. غلامرضا رضایی که دچار مصدومیت شدیدی شد و بازی‌های آخرفصل را از دست داد و  فشنگچی هم این اواخر به عنوان بازیکن ذخیره برای سرخپوشان به میدان می‌رفت، اما جزو بازیکنان تاثیرگذار دایی بود. اما در این بین محمد نوری نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد. بازیکنی که در بازی رفت فینال جام‌حذفی دو گل از چهار گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند تا تیم پایتخت‌نشین قهرمانی فصل گذشته خود در جام‌حذفی را تکرار کند.

نوری در مورد قهرمانی این تیم در جام‌حذفی به گفت: خیلی خوشحالم که با پرسپولیس به مقام قهرمانی رسیدم و یک جام با این تیم گرفتم. واقعا ما فصل پرفرازونشیبی را سپری کردیم و حق این هواداران که ما را در این بین تنها نگذاشتند، یک جام بود که این امر محقق شد.

 

هافبک بازیساز پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش در مورد اختلاف کاشانی و علی دایی هم مایل به صحبت نبود، اما در جوابی کوتاه گفت: من نمی‌دانم بین آقای دایی و کاشانی چه گذشته، اما این را می‌دانم همه ما از آقای کاشانی و دایی گرفته تا تدارکات تیم همه و همه دست به دست هم دادند تا جام حذفی را فتح کنیم. من نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم و حرفی هم نخواهم زد، ولی هرچه که هست تمام هم و غم سرپرست و سرمربی تیم برای موفقیت پرسپولیس بوده و خواهد بود.

با اتمام لیگ و جام حذفی قرارداد خیلی از بازیکنان پرسپولیس به پایان می‌رسد و با استعفای علی دایی و حبیب کاشانی هم وضعیت بازیکنان این تیم هم مشخص نیست. در این بین نوری هم جزو دسته همین بازیکنان است که قراردادشان تمام شد. نوری در مورد وضعیت اخیر پرسپولیس و خودش می‌گوید: من سال گذشته با آقای کاشانی و به درخواست آقای دایی به این تیم آمدم، ولی حالا که دیگر ایشان استعفا دادند و نیستند، قرارداد من هم که دو ساله بوده و چون مدیریت این تیم تغییر کرده، قرارداد من هم یک ساله می‌شود و به همین دلیل دیگر با این تیم قرارداد ندارم. من و البته غلامرضا رضایی هم در این تیم نخواهیم بود. در هر صورت من خیلی دوست دارم در پرسپولیس بمانم و با این تیم ناکامی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را جبران کنم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که من در پرسپولیس بمانم.

وی درمورد این توضیح خاص می‌گوید: به خاطر اینکه بازیکنان به جز بالای 28سال نمی‌توانستند  قرارداد یک ساله  ببندند، قرارداد من دوساله بسته شد، اما در  قرارداد من ، غلامرضا رضایی و امیرحسین فشنگچی بندی وجوددارد که در آن قید شده که چنانچه مدیریت باشگاه  تغییرکرد ما هم از پرسپولیس جدا شویم.

وی دوباره درباره نحوه قراردادش می‌گوید:  ما پارسال نسبت به تیم‌های دیگر پول زیادی نگرفتیم و قراردادمان سنگین نبود. در واقع به خاطر علی دایی و آقای کاشانی اینطوری قرارداد بستیم اما چنین بندی هم در قراردادمان ذکر شده که اگر مدیریت تغییر کند، قرارداد ما یک ساله می‌شود. الان هم هرچه تماس می‌گیرم، آقای کاشانی جوابم را نمی‌دهد.

نوری درباره  اینکه گفته می‌شود که کل پول قراردادش را از پرسپولیس گرفته می‌گوید: نه باور کنید اصلا اینطورنیست، هنوز بیست درصد  از مبلغ قراردادم را نگرفتم و من  هم مثل خیلی دیگر از بازیکنان دیگر طلبکارم .

هافبک گلزن پرسپولیس درباره خط خوردنش از تیم ملی می‌گوید: ناراحت نسیتم اما خیلی شوکه شدم. من امسال بهترین گلزن تیمم بودم و در جام حذفی نیز آمارم از همه بهتر بود. هم پاس گل‌های زیادی دادم و هم در بازی‌های آخر خیلی خوب کار کردم و در جام ملت‌ها و بازی با روسیه هم خیلی خوب بودم. این اواخر طوری بازی کردم که تا در ترکیب فیکس تیم ملی باشم و به مسائل دیگر اصلا فکر نمی‌کردم، اما نمی‌دانم چرا نامم در لیست اخیر تیم ملی نیست، فکر می‌کنم قسمت نبوده به اتریش بروم و به هرحال نظر سرمربی تیم ملی است، اگر دوباره دعوت شوم در خدمت تیم ملی خواهم بود، اگر هم دعوت نشدم به تیم باشگاهی‌ام فکر می‌کنم.

وی درباره آینده‌اش گفت: اگر با مسوولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدیم که هیچ، اما اگر نشد من هم مثل بقیه بازیکنان حق انتخاب دارم. الان تیم ما بعد از سپاهان دومین سهمیه قطعی ما در لیگ قهرمانان آسیا است و اگر ایران دو سهمیه در این بازی‌ها داشته باشد، ما با این قهرمانی حذفی، از بقیه تیم‌ها به جز سپاهان جلو افتادیم. فکر می‌کنم نقطه تاریک فصل گذشته پرسپولیس، حذف از لیگ قهرمانان بود که امیدوارم فصل بعد با جذب 4، 5 بازیکن خوب، به غیر قهرمانی در لیگ برتر، در این رقابت‌ها هم نتیجه بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)