مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی قرارداد دارد و در فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد بود.

رضا درویش با اشاره به شرایط این فصل پرسپولیس با تکذیب جدایی یحیی گفت: کادر فنی قرارداد دارند و در فصل بعد هم حضور خواهند داشت. البته الان خستگی فصل را دارند که باید استراحت کنند.

او در مورد لیست گل‌محمدی عنوان کرد: کادر فنی هستند و بحثی درباره جدایی نداشتیم. ظرف همین هفته لیست ورودی و خروجی را خواهند داد.

او ادامه داد: مجوز حرفه‌ای ما صادر و قطعی شده و مشکلی از این بابت نداریم اما باید تیم‌هایی که نماینده ایران در لیگ آسیا هستند متفاوت دیده شوند. لیگ‌های عربستانی بهترین بازیکنان را جذب می کنند، ما قرار است با تیمی بازی کنیم که کریم بنزما را با ۲۰۰ میلیون دلار به خدمت گرفته، بازی کنیم. باید تیم را تقویت کنیم اما محدویت‌هایی ایجاد می‌شود که دست و پای ما را می‌بندد. تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند نماینده ایران هستند و شرایط با لیگ داخلی تفاوت بسیار دارد و باید این تفاوت‌ها دیده شود.

وی تصریح کرد: در مورد قراردادهای دلاری هنوز به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نشده اما مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. از سویی دیگر ما وارث یک بدهی بودیم که مجوز حرفه‌ای ما را دچار مشکل می‌کرد. در همین مدت بحث مالیاتی چند ده میلیارد تومانی را تسویه کردیم. ۳۰ بازیکن داشتیم که از سال ۸۲ طلبکار بودند و کسی هم پرداخت نکرده بود اما چون بحث مجوز حرفه‌ای شدن مطرح شده بود مجبور بودیم همه را پرداخت کنیم و این فشار زیادی را به ما وارد کرد.

درویش خاطر نشان کرد: سال ۸۴ فردی ۵۰ میلیون تومان به پرسپولیس قرض داده بود و الان برای تسویه بیش از یک میلیارد پرداخت کردیم. از این دست بدهی‌ها زیاد داشتیم و با مشکلات فراوان توانستیم این بدهی‌ها را پرداخت کردیم تا پنجره باشگاه بسته نشده و آهسته آهسته پیش برویم تا امروز مجوز حرفه‌ای شدن را بگیریم.

قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال را به دنبال داشته است و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود به تعیین سقف قرارداد ۳۰۰ میلیاردی برای باشگاه‌ها انتقاد کرد.

درویش گفت: رقم قرارداد بازیکنان سه چهار تیم که نمی‌خواهم نام ببرم، مشخص است. چطور امکان دارد سقف این تیم‌ها به ۳۰۰ میلیارد برسد؟ بازیکنی ۵۰ میلیارد قرارداد دارد. من بازیکنی سراغ دارم که به یک تیم جنوب رفته و گفته‌اند ۳۵ میلیارد اما قبول نکرده است و یک تیم دیگر قرارداد ۵۰ میلیاردی به او پیشنهاد داده است.

او ادامه داد: اگر بنا است سقف ۳۰۰ میلیارد باشد، چطور ممکن است یک تیم با حضور بازیکنان دیگری هم که کمتر از این قرارداد ندارند، ۳۰۰ میلیارد ببندد؟ مگر اینکه راهکاری وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این باشگاه عنوان کرد: مشکل ما این است که پرسپولیس نه صنعتی است و نه معدنی و با توجه به اینکه در بورس هم هست، همه چیز مشکل یک اتاقک شیشه‌ای است ک ما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم که هویدا نباشد.

او در پاسخ به اینکه آیا به باشگاه پرسپولیس از بیرون کمک نمی‌شود، گفت: مثلا بنده خدا می‌آید یک سکه هدیه می‌دهد؛ یک سکه کجا و ۵۰-۱۰۰ میلیارد کجا؟ مثلا تخمین می‌زنند فلان تیم ۶۰۰ میلیارد هزینه کرده اما می‌گویند نمی‌خواهیم بیشتر از ۳۰۰ بدهیم.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: آخرین خبری که از وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی به من دادند این بود که گفتند آماده باشید برای مجمع. بچه‌های باشگاه ساعت 7:30 با وزارت ورزش صحبت کردند و گفتند که شما کارتان را انجام دهید و ساعت 16 مجمع در باشگاه برگزار خواهد شد.

او در مورد دستور جلسه و احتمال تغییرش توضیح داد: اینطور که گفتند احتمالا تغییرات هیئت مدیره است، این را باید از مجمع سوال کنید که ما هم تغییر خواهیم کرد یا خیر. ما تا 4 بعد از ظهر فردا هستیم و بعد از آن اگر بیاورند، مدیرعامل خوبی خواهند آورد تا دغدغه هواداران، یعنی قهرمانی آسیا را تحقق بخشند.

درویش همچنین کنایه زد که برخی از مدیران سابق در حال لابی هستند تا یک بار دیگر شانس مدیرعاملی را به دست بیاورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)