عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حمایت از گل‌محمدی گفت: تلاش می‌کنیم تمام امکاناتی که او برای موفقیت به آنها احتیاج دارد را فراهم کنیم.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و در این جلسه، اعضای هیئت مدیره بر حمایت از یحیی گل‌محمدی تاکید کردند.

حسین خبیری در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص حمایت از گل‌محمدی اظهار داشت: حمایت از یحیی به عنوان سرمربی موفق پرسپولیس موضوعی بود که در بیانیه باشگاه هم به آن اشاره شد. ما به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه قاطعانه از او حمایت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم، تمام امکاناتی که او برای موفقیت به آنها احتیاج دارد را فراهم کنیم.

وی افزود: دغدغه‌های گل‌محمدی به حق است. کشورهای آسیایی حوزه خلیج فارس ستاره‌های بزرگ دنیا را جذب می‌کنند و در چنین شرایطی رقابت با این تیم‌ها بسیار مشکل می‌شود. ایجاد محدودیت برای ما که نماینده ایران هستیم به هیچ عنوان خوشایند نیست و باعث ایجاد خلل در موفقیت‌ها می‌شود. با این حال برای لیگ قهرمانان آسیا آن چیزی که در توان‌مان هست را فراهم خواهیم کرد تا پرسپولیس با شرایط مناسب‌تری به مصاف رقبای آسیایی‌اش برود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس آبروی ایران است و ما امانت‌دار هستیم. وظیفه داریم آن چه در توان داریم انجام دهیم و به این مسئله هم افتخار می‌کنیم. فراموش نکنیم پرسپولیس در آسیا تیم قدرتمندی محسوب می‌شود و رقبا از نام پرسپولیس هم می‌ترسند. البته برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا فقط ابزار فنی مهم نیست؛ بلکه پشتیبانی و امکانات خوب هم اهمیت زیادی دارد.

خبیری در مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال و همه تیم‌های پرطرفدار قابل احترام هستند. عدم حضور این تیم به عنوان نماینده ایران در آسیا ناراحت‌کننده است و دوست نداشتیم این اتفاق رخ دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس همدلی و همراه هستند و با حمایت هواداران برای موفقیت این تیم تلاش خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)