سروش رفیعی، حقایقی عجیب را از زمان اختلاف کارلوس کیروش و برانکو ایوانکویچ افشا کرد.

سروش رفیعی یکی از مهره‌های تاثیر گذار ترکیب یحیی گل محمد در پرسپولیس بود و به نظر اکثر کارشناسان تاثیر مهمی در موفقیت این فصل سرخپوشان پایتخت داشت.

رفیعی در جدیدترین مصاحبه تصویری خود با عادل فردوسی پور روایتی جدید از اختلافات جنجالی کارلوس کی‌روش مطرح کرد. هافبک قرمزها معتقد است که به نوعی قربانی این وضعیت شد و همین حواشی باعث شد تا در زمان سرمربی‌گری کارلوس کیروش دیگر به تیم ملی دعوت نشود.

رفیعی در این خصوص گفت: اگر من یک جام ملت ها در کارنامه خودم داشته باشم به خاطر کیروش است چون هر مربی خارجی یا ایرانی دیگری بود انقدر که کیروش پای من ایستاد نمی ایستاد و مدیون او هستم.

به خاطر دینی که به کیروش داشتم زمانی که سربازی ام داشت تمام می شد به او گفتم هرکاری تو بگویی انجام می دهم و همان تصمیم میگیرم. قبل از اینکه سربازی من تمام سود کمکم کرد در نیم فصل با چند نفر ارتباط برقرار کنم و بروم خارج از ایران بازی کنم.

ولی یک هفته قبل از پایان سربازی من در اردوی دبی دعوای برانکو و کیروش اتفاق افتاد و بعد از اردو وقتی از کیروش سوال کردم خیلی راحت و صریح به من گفت به استقلال برو. من فقط از او خواستم اگر امکان دارد به استقلال نروم و به تراکتور یا پرسپولیس بروم که به من گفت این حرف ها را ول کن و هواداری فکر نکن و به استقلال برو من خودم هماهنگ می کنم همه کارهایت را می کنم. فکر نمی کردم این طور همه چیز عوض شود چون آن زمان پرسپولیس 6-7 ملی پوش داشت و بدشانسی من این بود در همان زمان پایان خدمت من این اتفاق افتاد و من پرسپولیس را انتخاب کردم و از آن روز به بعد دیگر به تیم ملی دعوت نشدم با اینکه در پرسپولیس شرایطم از تراکتور بهتر بود. مصاحبه ای که پس از آن علیه کیروش کردم حرف دلم بود و گفتم این کیروشی که می بینم با کیروشی که من میشناسم تفاوت دارد و آن کسی نیست که مرتضی و علی را از نفت تهران آورد و سروش را از فولاد آورد و مشخص بود مسائل غیرفوتبالی دخالت داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)