پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حریفان آسیایی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند هستند و قطعاً باید نگاه ویژه‌ای به شرایط پرسپولیس داشت و امکانات مورد نیاز را در اختیارش قرار داد.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه پرسپولیس برای فصل آینده باید ثبات مدیریتی و کادر فنی داشته باشد، اظهار داشت: قطعاً ثبات یکی از عوامل موفقیت است، به ویژه اینکه آن مجموعه توانسته عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و لزومی به تغییرات در شرایط فعلی احساس نمی‌شود. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عملکرد مطلوب و خوبی داشته، یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و بازیکنان نتایج فوق‌العاده درخشانی در این فصل به دست آوردند. مهمترین اصل این است که شاکله اصلی تیم با نظر گل‌محمدی حفظ شود و در صورت نیاز و صلاحدید نفراتی برای تکمیل کردن این تیم، به گروه اضافه شوند. اگر تصیمی به غیر از این گرفته شود، اشتباه محض است.

وی در مورد اینکه باید نگاه ویژه‌ای به تیم پرسپولیس شود، عنوان کرد: به شکل نرمال و طبیعی باید پرسپولیس تیمش را تقویت کند، چون قرار است به عنوان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. تیم‌های عربستانی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و رقابت با این تیم‌ها نسبت به دوره‌های گذشته سخت‌تر هم خواهد شد. قطعاً باید نگاه ویژه‌ای به شرایط پرسپولیس داشت و امکانات مورد نیاز را در اختیارش قرار داد.

*قانون سقف بودجه کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند

کارشناس فوتبال در خصوص قانون سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری تصریح کرد: سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری قانون من درآوردی و بدون قاعده‌ای است که کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند و ضمانت اجرایی ندارد.

آشوبی درباره اینکه فوتبال خودش به تنهایی می‌تواند پول‌ساز باشد، تاکید کرد: بهتر است دولتی‌ها فوتبال را به حال خودش بگذارند و اجازه بدهند تا فوتبال خودش برای پیمودن راهش تصمیم بگیرد. قطعاً مسیر حرفه‌ای است و نیاز نیست تا دولت این همه برای فوتبال هزینه کند. باید قوانین اجرایی شود، موردی که در فوتبال دنیا پذیرفته شده است و نیازی نیست که دولت این همه تمرکز و توجهش را روی فوتبال معطوف کند. دولت می‌تواند به کارهای دیگر بپردازد و اجازه بدهند تا فوتبال از مسیر مشخص و مقبول روی پای خودش بایستد.

*حضور تیم ملی فوتبال در کافا اشتباه بود

پیشکسوت فوتبال درباره شرکت تیم ملی در مسابقات کافا خاطرنشان کرد: حضور تیم ملی فوتبال در تورنمنت کافا با این سطح پایین رقبا، تصمیم جالبی نبود، چون برای آماده‌سازی و رشد بیشتر تیم‌مان باید با تیم‌های سطح بالا و باکیفیتی بازی کنیم. بازی‌ با تیم‌های افغانستان و قرقیزستان آورده‌ای برای تیم ملی کشورمان نخواهد داشت. بازی با تیم‌های که کیفیت خوبی ندارد، نمی‌تواند به گروهی که بخش بزرگی از بازیکنانش در اروپا هستند، کمکی کند. بازی بازیکنان بزرگ‌مان مقابل تیم‌هایی که در کافا حضور دارند کمکی به رشد نفرات تیم ملی ایران نمی‌کند. شرکت در پیکارهای کافا تصمیمی بود که به اشتباه گرفته شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)