هافبک اسبق سرخ‌پوشان گفت: باشگاه پرسپولیس معلوم نیست برای فصل آینده و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای دارد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: همیشه بعد از قهرمانی دو تیم استقلال و پرسپولیس این دو باشگاه مشکلاتی را دارند و مدیریت و کادر فنی تیم بلاتکلیف می‌شوند. در حال حاضر پرسپولیس هم چنین شرایطی دارد و کادر فنی، بازیکنان و مدیریت سردرگم هستند و معلوم نیست برای فصل آینده و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای دارند.

وی افزود: از آن جایی که تیم پرسپولیس دولتی است، مشکلات زیادی دارد و این وسط فقط هواداران هستند که ضرر می‌کنند. این شرایط چندین سال در پرسپولیس وجود دارد و مسئولان به جای این‌که تیم را تقویت کنند، برنامه‌ای در قبال آن ندارند و تیم را رها کرده‌اند.

هافبک پیشین سرخ‌پوشان ادامه داد: در پرسپولیس یک مهاجم شش‌دانگ و گل‌زن نیاز است. البته باشگاه پرسپولیس باید یک دفاع چپ خوب نیز به خدمت بگیرد ضمن این‌که یک گلر خوب برای رقابت با بیرانوند نیز برای تیم حیاتی است.

وی درباره سقف قرارداد نیز خاطرنشان کرد: به نظر من سقف قرارداد معنایی ندارد و با این قانون رو به عقب حرکت می‌کنیم. چرا نباید تیم‌های ایرانی بازیکنان خارجی به خدمت بگیرند؟ باید هر باشگاهی ۵ نفر مدیر فنی داشته باشد که برای بازیکنان ارزش‌گذاری کنند و با توجه به قیمت‌گذاری که روی بازیکن می‌کنند آن‌ها را به خدمت بگیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه مدیران باشگاه ثبات ندارند و همین الان هم مدیریت باشگاه پرسپولیس چنین وضعیتی دارد. هر مدیرعاملی که بیاید فقط به فکر جیب خودش است. در واقع مدیرعاملان دو باشگاه سرخابی با مردم صادق نیستند و مردم را بازی می‌دهند. آن‌ها شفاف عمل نمی‌کنند که چقدر پول آمده و یا چقدر هزینه شده است! ضمن این‌که تا زمانی که تبلیغات محیطی به همراه حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها نرسد شرایط فوتبال ما همینی است که می‌بینید و دلالان این وسط جولان می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)