بازیکن پیشین سرخپوشان گفت: از حالا به بعد کار پرسپولیس سخت‌تر شده چراکه علاوه بر لیگ برتر باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کند.

محمد برزگر درباره شرایط پرسپولیس برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: مجموعه پرسپولیس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و با دو قهرمانی لیگ و حذفی بهترین عملکرد را به ثبت رساند و هوادارن نیز خرسند شدند. من معتقدم که با وجود تمام صحبت‌هایی که پیرامون جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس مطرح می‌شود، او باید در پرسپولیس بماند و دستیاران خارجی‌اش هم حفظ شوند. گل‌محمدی حالا بیشتر از گذشته باتجربه شده و باید بماند و به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی افزود: البته کادر فنی باید برای فصل آینده در فکر تقویت خط حمله باشد چراکه تیم یحیی در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت ولی در خط حمله جای خالی یک گلزن شش دانگ احساس می‌شد. بعد از رفتن لوکادیا مهاجمی نتوانست در خط حمله فرصت‌طلب و چارچوب‌شناس باشد.

برزگر خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر اخباری در مورد علیرضا بیرانوند شنیدم که امیدوارم درست نباشد و هرچه زودتر مشکل او با باشگاه حل شود. بیرانوند یکی از ستون‌های تیم پرسپولیس است و حفظ وی از نان شب هم برای پرسپولیس واجب‌تر است. به نظر من باید بازیکنان کلیدی تیم حفظ شوند و چند بازیکن بزرگ دیگر هم برای فصل آینده به تیم ملحق شوند.

هافبک اسبق پرسپولیس ادامه داد: از حالا به بعد کار پرسپولیس سخت‌تر شده چراکه علاوه بر لیگ برتر باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کند بنابراین مدیران باشگاه باید بهترین بازیکنان را برای این تیم بزرگ به خدمت بگیرند. تیم‌های عربستانی و قطری بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفتند و باید پرسپولیس نیز بازیکنان بزرگی را بیاورد تا برای آسیا مشکلی نداشته باشد.

برزگر در پایان تاکید کرد: مشکل بزرگی که فوتبال ایران دارد این است که دلال‌ها در آن جولان می‌دهند و پای هر بازیکن بی‌کیفیتی را به ایران باز می‌کنند. اگر فوتبال کشورمان حرفه‌ای است باید بازیکنان خارجی باکیفیتی در آن بازی کنند و به اندازه پولی که می‌گیرند، کارایی داشته باشند. برای مثال مهاجم برزیلی پرسپولیس که به جای لوکادیا آمد تنها یک گل زد و واقعا بازیکن بی‌کیفیتی بود. عیسی آل‌کثیر خیلی بیشتر از این برزیلی برای پرسپولیس مفید و تاثیرگذار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)