پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری که بیرانوند با فسخ قراردادش انجام داد برای باشگاه پرسپولیس باخت بزرگی بود.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: کاری که بیرانوند با فسخ قراردادش انجام داد برای باشگاه پرسپولیس باخت بزرگی بود و اگر هم وی بخواهد با رقم و قرارداد جدیدی برگردد در بین بازیکنان اختلاف ایجاد می‌کند. وقتی باشگاه می‌داند با شرایط موجود ممکن است بیرانوند از پرسپولیس جدا شود، چرا مدیریت به فکر این نبود که بازیکن طراز بالایش را که همه تیم‌ها به‌دنبال جذبش هستند حفظ کند؟

وی ادامه داد: متأسفانه باشگاه هیچ کاری برای ماندن بیرانوند نکرد و از هر جهت فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه به ضرر پرسپولیس است. باید مدیران باشگاه خیلی زودتر برای حفظ دروازه‌بان اول تیم ملی دست به کار می‌شدند.

*رفتار بیرانوند حق هواداران نبود و دلشان شکست

باقری‌ها در پاسخ به این سوال چرا دیگر بازیکنان به باشگاه و هواداران تعصب ندارند، عنوان کرد: این بازیکنانی که اصلاً شرایط باشگاه را درک نمی‌کنند مگر جوان هستند و ابتدای فوتبال‌شان است که بگوییم استطاعت مالی ندارند و دنبال قراردادهای بالا هستند. این بازیکنان سطح بالای فوتبال ایران باید به باشگاه خودشان وفادار باشند و شرایط ناراحتی و نگرانی هواداران را درک کنند. نفراتی همچون بیرانوند نباید ۲۰ – ۳۰ میلیارد تومان بیشتر هوایی‌شان کند و این رفتار او، حق هواداران نیست و دلشان را شکست. بیرانوند کلی تجربه دارد و این نوع رفتن اصلاً درست نبود و دیگر مثل قبل بین طرفداران پرسپولیس محبوبیت ندارد.

*بزرگترین و مشهورترین بازیکنان جهان هم خیلی زود فراموش می‌شوند

کارشناس فوتبال اضافه کرد: بزرگترین و مشهورترین انسان‌های جهان هم خیلی زود فراموش شدند. بهترین فوتبالیست‌های دنیا هم از یادها رفتند ولی کسانی که به هواداران پایبند نیستند و بی‌معرفتی کردند، در نظر و یادها منفور خواهند ماند. باید تمام بازیکنان شرایط پرسپولیس را درک کنند، قطعاً بازیکنان محبوب هواداران باید صبورانه برخورد کنند تا الگوی سایر نفرات باشند. بازیکنان قدیمی و محبوب هواداران باید در مواقع حساس، وفاداری و تعصب خود را به طرفداران و باشگاه نشان بدهند، اما بیرانوند در فسخ قراردادش مثل یک بازیکن جوان و بدون تعصب به پرسپولیس رفتار کرد.

*با رفتن بازیکنان هم هیچ اتفاقی برای پرسپولیس نخواهد افتاد

باقری‌ها در پایان خاطرنشان کرد: در رفتن برخی از بازیکنان از پرسپولیس شاید ضعف مدیریت وجود داشته باشد و پاداش‌های قهرمانی پرداخت نشده باشد ولی نباید این گونه با تیم بزرگ پرسپولیس با این همه هوادار برخورد شود. ضمناً با رفتن بازیکنان هم هیچ اتفاقی برای پرسپولیس نخواهد افتاد و چه تضمینی وجود دارد که با ماندن امثال بیرانوند پرسپولیس قهرمان شود؟ درست است که بازیکنان طراز بالای فوتبال ایران هستند ولی تیم برای پیدا کردن جایگزین‌های مناسب به مشکل برخواهد خورد، اما در این جدایی بازیکنان از تیم فوتبال پرسپولیس، این بازیکنان هستند که ضرر می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)