مرجع خبری پرسپولیس : گزينه سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام كرد كه تا 2 روز آينده برنامه هاي خود را به حبيب كاشاني سرپرست اين باشگاه ارايه مي دهد.

حميد استيلي روز سه شنبه در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار ورزشي ايرنا، افزود: امروز با كاشاني به صورت تلفني صحبت كردم و قرار شد ظرف 2 روز آينده برنامه هاي خود را به باشگاه تقديم كنم. پرسپوليس در فصل گذشته بازيكنان بسيار خوبي را در اختيار داشت و با اضافه شدن چند بازيكن جديد مي توانيم تيم قدرتمندي را بسازيم.

گزينه سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در هر تيمي با آمدن مربي جديد بعضي بازيكنان مي مانند و بعضي ها نيز از تيم جدا مي شوند كه اين مسايل در تمام تيم هاي دنيا وجود دارد. در طول 4 سال اخير هميشه به عنوان سرمربي پرسپوليس مطرح شده ام اما هيچ گاه به اين سمت برگزيده نشده ام.

وي در خصوص كادرفني خود در صورت انتخاب به عنوان سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: هنوز كادرم مشخص نيست و بايد پس از بررسي برنامه هايم در اين خصوص با مديريت باشگاه صحبت كنم.

استيلي در خصوص اينكه آيا زمان مناسبي را براي جذب بازيكن از دست نداده اند گفت: متاسفانه يك مقدار زمان از دست رفته اما هنوز هم زمان براي جذب بازيكنان در اختيار داريم.

وي خاطرنشان كرد: برخلاف بعضي صحبت ها براي بار اول بود كه با كاشاني در خصوص حضور در پرسپوليس صحبت كردم و واقعا نبايد بعضي حرف ها را مطرح كنيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)