باشگاه وایله بولد دانمارک پیشنهاد بسیار بالایی برای صدور رضایتنامه سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران درخواست کرده است.

در هفته‌های اخیر یکی از بازیکنانی که بحث حضورش در فوتبال ایران وجود داشت، سعید عزت‌اللهی بود. هافبک میانی تیم ملی که شش ماه از قراردادش با وایله دانمارک باقی مانده و به همین دلیل برای انتقال به باشگاهی جدید باید رضایتنامه خود را دریافت کند.

عزت اللهی که تنها 6 ماه از قراردادش با وایله باقی مانده است انتظار داشت صحبت‌های سازنده‌اش با رئیس باشگاه باعث کاهش مبلغ 300 هزار دلاری رضایت نامه‌اش شود اما ناگهان جلسه ظهر شنبه مدیران باشگاه دانمارکی با عزت اللهی همه چیز را تغییر داد.

وایله به عزت الهی اعلام کرد در جریان پیشنهادات رسمی از پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و درخواست سپاهان را نیز برای جذب این باشگاه دریافت کرده است اما تنها در ازای پرداخت دو تا دو نیم برابر مبلغ قبلی حاضر به فروش او خواهد بود.

عزت اللهی در تماس شنبه شب رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جزئیات جلسه با سران باشگاه وایله را توضیح داد. درویش از هافبک تیم ملی ایران خواست مذاکراتش برای گرفتن تخفیف قابل توجه از وایله را ادامه دهد تا در صورت امکان با تخفیف حدود ۸۰ درصدی نسبت به مبلغ اولیه، بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

هافبک تیم ملی ایران تصمیم دارد شنبه هفته آینده هم نشست دیگری با سران وایله برگزار کند تا تصمیم نهایی را برای ادامه فوتبال خود بگیرد.

وایله از مدت‌ها قبل پیشنهاد تمدید دو ساله و نیمه قرارداد را به سعید عزت‌اللهی داده و با توجه به باقی ماندن شش ماه از قرارداد او، تا سه سال بعد بتواند او را در ترکیب خود حفظ کند. سعید اما به پیشنهاد تمدید با وایله پاسخی نداده و می‌خواهد شش ماه دیگر برای این تیم بازی کند تا قراردادش تمام شود.

عزت‌اللهی در صورتی که بحث حضورش در لیگ ایران منتفی شود، می‌خواهد تا پایان قرارداد در وایله بماند و در زمستان و به عنوان بازیکن آزاد پیراهن تیم جدیدی را بپوشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)