مدافع راست اسبق پرسپولیس در رابطه با شرایط خط میانی پرسپولیس در صورتی که سرلک نباشد نگرانی‌اش را ابراز می‌دارد و معتقد است در این صورت فقط یک بازیکن می‌تواند خط هافبک قدرتمندی برای پرسپولیس به وجود بیاورد که خصوصاً در آسیا دست یحیی را بگیرد.

کمبود مهاجم، برگزار نشدن اردو و شرایط مدافعان کناری دیگر مباحثی بود که علیرضا محمد، درباره‌شان حرف زد.

‌در رابطه با شرایط خط میانی پرسپولیس در حالی که اگر میلاد سرلک به دلیل خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شود چه نظری دارید؟
به هر حال میلاد سرلک در کنار سروش زوج بسیار خوبی را برای پرسپولیس در میانه میدان ساخته بودند که در این بین سرلک دوندگی خیلی بالایی داشت و به لحاظ دفاعی خیلی به خط میانی وزن خاصی می‌داد به شکلی که موجب می‌شد تا سروش هم آزادانه به خط حمله نزدیک شده و بازیسازی را به نحو احسن انجام دهد. آنها در کنار وینگرهای راست و چپ بسیار خوب وزن تهاجمی تیم را بالا برده بودند. به همین دلیل اگر سرلک جدا شود ممکن است تیم در خط میانی با مشکلاتی مواجه شود. البته ریگی هم هافبک خوبی است که دوندگی بالایی دارد اما با وجود این خصوصیات بازی‌اش تا حدودی با سرلک فرق می‌کند. به نظرم سعید عزت‌اللهی می‌توانست مهره‌ای ایده‌آل برای خط میانی پرسپولیس باشد که این امر هم فعلاً شرایطش برای پرسپولیس مهیا نشده و ظاهراً امکان حضور این هافبک خوب در پرسپولیس وجود ندارد. در هر صورت پرسپولیس سینا اسدبیگی را هم دارد که هافبک خوبی است اما با وجود این شرایط خاصی در خط میانی به وجود آمده که باید دید در نهایت سرمربی تیم چه تدبیری برای کمبود احتمالی خط میانی در نظر می‌گیرد. ای کاش مربیان تیم ملی و مسئولان مربوطه به دلیل اینکه پرسپولیس به عنوان قهرمان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند به نوعی با پرسپولیس همکاری می‌کردند تا امسال سرلک در پرسپولیس باشد تا تیم با قدرت کامل در مسابقات برون مرزی حضور داشته باشد چون خارج از مرزها به هر حال بازیکن حکم سرباز کشورش را دارد. به همین دلیل امیدوارم به خاطر جنبه ملی قضیه مسولان همکاری لازم را با پرسپولیس داشته باشند.

‌در خصوص مدافعان کناری پرسپولیس چه نظری دارید؟
در دفاع راست شرایط خوبی در دفاع و حمله وجود دارد اما در دفاع چپ در فاز ارسال‌ها به نظرم علی نعمتی که بسیار قوی در کار دفاعی شرکت دارد باید سانترهایش را هم تقویت کند تا به این وسیله از جناح چپ هم بتوانیم در زمان حمله ارسال‌های لازم را داشته باشیم.

‌در رابطه با خط حمله با وجود دو مهاجم خوب و بازیکنانی مانند عمری و خدادادی فکر می‌کنید پرسپولیس کمبودی ندارد؟
همه این بازیکنانی که از آنها نام بردید بازیکنان خوبی هستند اما چون پای آسیا در میان است حتماً باید یک مهاجم ششدانگ را جذب کنند چه بسا که نیاز است پرسپولیس در خط حمله بسیار زهردار ظاهر شود و در غیاب عیسی با مهاجم نوک تخصصی خودش را تقویت کند.

‌بعد از اینکه اردوی خارجی لغو شد فکر می‌کنید پرسپولیس با رویه‌ای که در پیش گرفته می‌تواند خودش را به شکل خوبی برای لیگ آماده کند؟
یحیی مربی کاربلدی است و کارش را خوب بلد است. اگر اردوی خارجی برقرار می‌شد قطعاً به لحاظ روحی روانی و امکانات شرایط خوبی را فراهم می‌ساخت اما حالا که این امر مهیا نشد یحیی با اردوی سه، چهار روزه در تهران و انجام چندین بازی تدارکاتی رویه خوبی برای آماده‌سازی در پیش گرفته است. به همین دلیل فکر می‌کنم پرسپولیس پرقدرت از هفته اول مقابل حریف ظاهر شود و باز هم به عنوان مدعی اصلی خودش را مطرح سازد و از بازی‌های داخلی به بهترین شکل برای بازی‌های آسیایی استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)