مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سابق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: رابطه من و علي دايي مدتي قطع شده بود، اما اتفاقاتي كه اخيرا در باشگاه پرسپوليس رخ داد باعث شد، رابطه من و او محكم تر از گذشته شود.

 

* حتما صحبت هاي علي دايي را در برنامه 90 شنيده ايد؟

بله. بايد بگويم خودم از نبودن در كميته انضباطي راضي هستم و پيش از اين هم مي خواستم كه هر چه سريعتر زمينه قطع همكاري با فدراسيون فراهم شود، اما آنچه كه باعث ناراحتي ام شد تهمت هايي بود كه به من نسبت دادند.من اعلام كرده بودم با اتمام ليگ از فدراسيون مي روم و نيازي به اين مقدمات نيست، اما متاسفانه به محض اين كه كاشاني در جلسه هيات رئيسه فدراسيون رابطه من و دايي را مطرح كرد، اين اتفاق رخ داد.


* مگر ادعاي كاشاني چه بود؟

 

كاشاني مي گفت دايي و شريفي رابطه پنهاني دارند. او به هيات رئيسه فدراسيون فوتبال گفته بود كسي كه با سرمربي پرسپوليس در ارتباط است صلاحيت حضور در فدراسيون را ندارد.


* ناراحتي كاشاني از چه بود، اگر شما با دايي در ارتباط بوديد كه اين قاعدتا بايد به نفع تيم پرسپوليس بوده باشد؟

من اصلا در آن مقطع ارتباطي با دايي نداشتم. خود دايي توضيح داد كه در جلسه كميته فني شخص ديگري به او زنگ زده و او را در جريان يكي از اخبار كميته انضباطي قرار داده است.

حالا فرض را بر اين بگيريم كه فردي با سرمربي تيم آقاي سرپرست در ارتباط بوده و اين دروغ، حقيقت داشت، چه لزومي دارد وقتي كسي با سرمربي تيم و به نفع شما در ارتباط است، آن را در جلسه هيات رئيسه فدراسيون مطرح كنيد؟ مگر نه اين كه اين صحبت سخن چيني است؟


* قطعا صحبت از ارتباط شما با دايي نمي تواند دليل خوبي براي بركناري رئيس كميته انضباطي باشد، كاشاني ديگر چه مطالبي را عنوان كرده بود؟

يكي از دلايل آنها اين بود كه من زياد مصاحبه مي كنم، چون مي خواهم نماينده مردم مشهد در انتخابات بعدي مجلس شوم. اول از همه بايد بگويم كه به هيچ وجه علاقه و استعدادي براي نمايندگي ندارم و اصلا به آن فكر هم نكرده ام. در ضمن من از كاشاني يا كفاشيان واهمه اي ندارم و اگر مي خواستم نماينده شوم آن را اعلام مي كردم.

كاشاني مي گفت، شريفي با دايي در ارتباط است و به همين خاطر فرد اميني براي فدراسيون نيست و نبايد از اين پس رئيس كميته انضباطي باشد. البته آنها نارضايتي علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني از عملكردم را هم پيش كشيدند. براي من اصلا اهميتي نداشت كه سعيدلو يا هر كس ديگري از كارم ناراضي است، مهم اين است كه خدا از عملكرد و كار آدم راضي باشد.

 

* پيش از اين كه در كميته انضباطي مشغول كار شويد، رابطه شما با دايي مناسب بود؟

بله. متاسفانه برخي افراد كه نمي توانستند ارتباط عميق و ديرينه من با دايي را ببينند تلاش كردند تا بين ما كينه ايجاد كنند. به همين خاطر مدتي رابطه ام با دايي قطع شد، ولي مسائل اخير باشگاه پرسپوليس باعث شد تا دوستي من و دايي محكم تر از قبل بشود. من و دايي نه اهل سياسي كاري هستيم و نه اهل زد و بند. قطعا علاقه قلبي ما از گذشته هم بيشتر خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)